+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 28 січеня 2016

Навчально-методичне забезпечення

  1. Маркетинг: робочий зошит / Укл.: Т. І. Бортник, І. І. Корман. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – 133 с.
  2. Основи підприємництва : робочий зошит / Укл.: Т. І. Бортник, І. І. Корман, С. М. Подзігун. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – 114 с.
  3. Маркетингова політика комунікацій методичні вказівки із самостійного  вивчення дисципліни  студентами напряму підготовки 6.030507 „Маркетинг” заочної форми навчання / Укл.: Т.І. Бортник, А.О. Харенко, В.А. Лементовська - Умань. –  2013. – 169с.
  4. Ярмарково-виставкова діяльність  методичні вказівки із самостійного  вивчення дисципліни студентами напряму підготовки 6.030507 „Маркетинг” / Т.І. Бортник, А.О. Харенко. - Умань. –  2015. – 147с.
  5. Бортник Т.І. Маркетингова цінова політика методичні рекомендації для написання контрольних робіт, розв’язування ситуаційних задач і самостійного вивчення дисципліни. Напрям підготовки 6.030507 – «Маркетинг». – Умань. – 2013р. – 84с.
  6. Корман І.І. Інтернет-маркетинг. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни та завдання для контрольних робіт (для студентів економічних спеціальностей денної та заочної форм навчання). – Умань: УДАУ. – 2015. – 86 с.
  7. Корман І.І. Маркетинг готельного і ресторанного господарства. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни (для студентів напряму підготовки: 6.140101 – готельно-ресторанна справа). – Умань: УДАУ. – 2016. – 56 с.
  8. Невлад В.Ф. Маркетингові дослідження: Робочий зошит для семінарських занять (для студентів економічних спеціальностей). – м. Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві». – 2012.
  9. Невлад В.Ф. Організація аграрного підприємництва: Методичні вказівки для семінарських занять (для студентів економічних спеціальностей). - м. Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві». – 2013.
  10. Невлад В.Ф. Маркетингові дослідження: Методичні вказівки для семінарських занять (для студентів економічних спеціальностей). - м. Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві». - 2013
  11. Невлад В.Ф. Товарна інноваційна політика. Методичні вказівки для семінарських занять для спеціальностей 8.03050701 та 7.050108 «Маркетинг». – м.Умань. – 2015

Останні новини

Вітаємо переможців Конкурсу студентських наукових робіт та їх керівників!

Читати повністю

Всі новини