+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 12 квітня 2018

НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «Використання маркетингових технологій на ринку продовольчих товарів»

12 квітня кафедрою маркетингу проведено науково-практичний семінар «Використання маркетингових технологій на ринку продовольчих товарів».

Розпочала семінар завідувач кафедри маркетингу д.е.н., доцент Пенькова Оксана Георгіївна, і акцентувала увагу на актуальності теми семінару. Адже економічна реформа, формування ринку, розвиток різних форм власності й демократизація зовнішньоекономічних зв'язків визначають складні завдання, розв’язання яких потребує високої ділової активності, підприємливості та комерційної ініціативи. Негативні наслідки лібералізації цін, криза збуту та втрата управління українською економікою, роблять особливо актуальним розвиток маркетингових технологій на ринку продовольчих товарів, які спрямовані на підвищення ефективності та конкурентоспроможності підприємств.

Прищепа Оксана Петрівна – заступник головного бухгалтера ТОВ «Агровіт» Уманського району розповіла про організацію збуту продукції сільськогосподарських підприємств на прикладі досвіду ТОВ «Агровіт».

Оксана Петрівна зазначила, що ефективність збутової політики базується на адаптації підприємства до мінливих умов макро-  та мікросередовища, врахуванні критеріїв кон’юнктури ринку, конкуренції, визначеності ринкового середовища. Важливе значення має впровадження управління сільськогосподарським підприємством, особливо організації виробництва і збуту. Для забезпечення збуту своєї продукції сільськогосподарським товаровиробникам необхідно використовувати сучасні маркетингові інструменти, визначати канали збуту, розробляти ефективну комунікаційну політику, здійснювати постійні маркетингові дослідження ринку, об’єктивно оцінювати збутовий потенціал та пристосовувати його мінливих умов ринку.

Пероговська Вікторія Олегівна – товарознавець супермаркету ДОСи «Продукти» поділилася досвідом формування товарного асортименту в супермаркеті ДОСи «Продукти».

Вікторія Олегівна розповіла, що на сучасному етапі розвитку суспільства підвищується роль торгівлі щодо забезпечення населення якісними продуктами харчування. Вирішенню проблеми харчування покликані не тільки сільськогосподарські товаровиробники, а й спеціалісти усього каналу товароруху до кінцевого споживача. Управління асортиментом в супермаркеті ДОСи «Продукти» спрямовується на формування такого асортименту товарів, який максимально відповідає попиту покупців. З врахуванням вимог покупців супермаркет намагається постійно оновлювати свій асортимент.

Царинна Анна Вікторівна – адміністратор торгівельного залу гіпермаркету «Велмарт» розповіла про стан та напрямки вдосконалення маркетингу продовольчих товарів.

Зі слів Анни Вікторівни, бізнес-середовище і конкуренція розвиваються стрімко, тому не варто обмежуватися лише традиційними методами продажу, щоб реалізовувати свій товар. Недостатньо просто виробляти певну продукцію чи надавати послуги – потрібно знаходити місце на ринку для товару, перемагати у конкурентній боротьбі і якнайкраще задовольняти потреби споживача. «Велмарт» працює в новому для України форматі дисконтного гіпермаркету, концепція якого дати приємно низькі ціни на весь асортимент. Однією з головних переваг «Велмарту» є політика наближення до виробника, завдяки відсутності ланцюжка посередників, яка дає компанії велику перевагу - низьку ціну. А також знижки до 50% на «Товар тижня», постійні акції та сезонні цінові пропозиції, завдяки яким покупці можуть оптимально використовувати свій бюджет, покупки за доступними цінами якісних товарів власних торгових марок «Хіт продукт», «№1», «Delisse», «Day-by-day».

 

 

Ольга Семенда, к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу