+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 20 вересня 2017

Студентський науковий гурток кафедри маркетингу

20 вересня на кафедрі маркетингу відбулось організаційне засідання наукового студентського гуртка. Завідувач кафедри д.е.н. Пенькова О.Г. проінформувала студентів про необхідність активізації наукової роботи ними, що є невід’ємною складовою державних стандартів вищої освіти. При цьому пріоритетними завданнями роботи гуртка на 2017-2018 н. р. є: підготовка студентів до участі в конкурсі наукових робіт, Всеукраїнських конференціях та олімпіадах, написання наукових студентських статей; презентація і обговорення результатів наукових досліджень студентів.

Керівник гуртка Бортник Т.І. представила для обговорення план роботи наукового студентського семінару на І семестр 2017 – 2018 н.р.. Вона проінформувала студентів про те, що наукова робота повинна узгоджуватись з індивідуальним планом написання дипломних робіт. Проходження всіх етапів науково-дослідної роботи і захист звітів про проходження виробничої практики складають основу допуску студентів до написання кваліфікаційної роботи. Так, студенти ІІІ курсу презентують результати досліджень теоретичних основ  досліджуваної проблематики, студенти ІV - представляють практичні результати досліджень, магістри – в обов’язковому  порядку зобов’язанні апробувати результати досліджень на Всеукраїнських наукових студентських конференціях і опублікувати 2 статті.

Студент ІV курсу Косевич Денис поділився з членами гуртка досвідом участі в ІІ турі олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». На його думку, участь у даному заході дала можливість зробити самооцінку рівня фахової підготовки, познайомились з досвідом організації навчального процесу в інших вузах, розширити коло спілкування з студентами споріднених спеціальностей.

 

Т.І. Бортник, к.е.н., доцент кафедри маркетингу