+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 25 вересня 2023

Тенденції ринку праці для маркетологів

Початок повномасштабного вторгнення болісно вдарив по ринку праці в категорії «Маркетинг, реклама, PR»: кількість розміщених вакансій зменшилася у 12 разів. Якщо в лютому 2022 року кількість пропозицій роботи в цій категорії на Work.ua складала понад 6 000, то в березні того ж року їх стало лише 499.

Про це повідомляють аналітики Work.ua.

Проте вже у квітні розпочалося стале відновлення: щомісяця кількість вакансій у середньому збільшувалася на 500. З вересня 2022 до січня 2023 року спостерігалося плато. Від початку 2023 року ситуація знову стала покращуватися. Зрештою в червні у категорії зафіксовано 5 288 вакансій. Тож ринок праці тут відновився на 87%, що відповідає загальній тенденції в Україні загалом.

Найбільша кількість пропозицій роботи в категорії знаходиться в Київській (1 903 вакансії в червні 2023 року), Львівській (423), Дніпропетровській (332), Одеській (332) і Харківській області (100 вакансій).

А от найбільша частка відновлення до рівня лютого 2022 року в Чернівецькій (164%, 72 вакансії), Закарпатській (161%, 50 вакансій), Черкаській (153%, 58 вакансій), Івано-Франківській (143%, 87 вакансій) та Львівській області (139%, 423 вакансії).

Найповільніше відновлення показують прифронтові регіони, хоча й тут є поступове збільшення кількості пропозицій роботи. У цілому динаміка відновлення ринку праці в категорії «Маркетинг, реклама, PR» відображає загальну картину в Україні: майже повне відновлення загальних показників при відставанні прифронтових регіонів.

Найчастіше вакансії для маркетологів розміщують компанії із таких галузей: «Маркетинг, реклама, PR» (20%), «Роздрібна торгівля» (12%), «ІТ» (12%), «Оптова торгівля, дистрибуція, експорт, імпорт» (10%), «Харчова промисловість» (5%).

Багато підприємств з інших сфер шукають фахівців із маркетингу у форматі in-house, тобто для роботи всередині компанії.

Серед найпоширеніших посад у галузі: маркетолог (905 вакансій), мерчендайзер (427), контент-менеджер (413).

Найбільше відновлення, якщо порівнювати з лютим 2022 року, показали такі посади: медіабаєр (157%, 203 вакансії), мерчендайзер (102%, 427), директор із маркетингу (101%, 151).

А от найповільніші темпи відновлення за посадами: копірайтер (55%, 159 вакансій), SEO-спеціаліст (75%, 198), інтернет-маркетолог (75%, 371). Під посадою «інтернет-маркетолог» маємо на увазі, зокрема, PPC-спеціалістів, email-маркетологів, лінкбілдерів тощо.

Анастасія Ковальова, сайт The page

Останні новини

Секційне засідання кафедри маркетингу  студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського Читати повністю

Секційне засідання кафедри маркетингу студентської наукової конференції, приуроченої 160-річчю від дня народження видатного науковця у галузі біологічних наук, професора Й.К. Пачоського

Читати повністю

Всі новини