Про кафедру

На початок 2024-2025 навчального року у складі кафедри працюють: Пенькова О.Г. (зав. кафедри), Цимбалюк Ю.А. (доцент), Харенко А.О. (доцент), Макушок О.В. (доцент), Лементовська В.А. (доцент), Семенда О.В. (доцент), Корман І.І. (доцент), Грабек Я.А. (викладач), Павленко В. (лаборант).
Викладачі кафедри маркетингу приймають участь у роботі структурних підрозділів університету:
Цимбалюк Ю.А. – декан факультету економіки і підприємництва;
Макушок О.В. – технічний секретар приймальної комісії факультету економіки і підприємництва.
На кафедрі функціонує науково-дослідна лабораторія «Маркетингові рішення». Лабораторія є науково-дослідним підрозділом Уманського національного університету садівництва. Діяльність лабораторії спрямована на розробку й відстеження результатів реалізації програм і проектів економічного розвитку, надання комплексу різноманітних консультаційних послуг фізичним та юридичним особам, а також інших досліджень науково-прикладного характеру. Основними завданнями лабораторії є:
-
аналіз маркетингових викликів підприємств і організацій у контексті внутрішнього та зовнішнього середовища, а також їх впливу на підприємницьку діяльність;
-
проведення маркетингових досліджень, таких як особисті та телефонні опитування, хол-тестування, аналіз ринку, глибинні інтерв’ю, Mystery Shopping, аудит роздрібної торгівлі тощо;
-
адаптація міжнародного досвіду управління маркетинговою діяльністю підприємств і організацій до сучасних умов національного бізнес-середовища;
-
розробка та впровадження маркетингових стратегій та програм у практику підприємств і організацій;
-
розробка рекламних кампаній підприємств;
-
впровадження рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції;
-
надання консультаційних послуг фізичним та юридичним особам з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності підприємств і організацій.
Створення лабораторії «Маркетингові рішення» стало логічним продовженням наукової роботи колективу кафедри ‒ на даний час захищено дев’ять кандидатських та одна докторська дисертації. Це забезпечує визначений нормативними вимогами рівень захищеності викладачів та вказує на високий рівень їх кваліфікації.
Для підготовки висококваліфікованих спеціалістів, кафедра маркетингу
уклала угоди з підприємствами, як базами виробничої практики студентів:
1. ТОВ «Епіцентр К»;
2. БС «Євродім» (ПП «Качур А.Г.») м. Умань;
3. ФГ «Агрофірма «Базис» Уманського району Черкаської області;
4. ПП «Фенікс Агро» м. Умань;
5. ПП «Дикун» м. Умань;
6. ПП «Агропромресурси» м. Умань;
7. Уманська районна філія Черкаського обласного центру зайнятості;
8. ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» м. Умань;
9. ТОВ «ЄВРОЦЕНТР-Україна» м. Київ;
10. ПСП «Лебідь» Гайсинського району Вінницької області;
11. ТОВ «Стандарт Будівельний» м. Умань.
Важливою частиною навчально-виховного процесу, який забезпечує колектив кафедри маркетингу, є організація наукової діяльності наших студентів. Адже здібні юнаки та дівчата ‒ це не лише майбутні професіонали в секторі реальної економіки, але й кадровий резерв професорського-викладацького складу alma mater.