Тематика наукових досліджень викладачів кафедри
Науково-дослідна робота викладачів кафедри проводиться у відповідності до програми «0116U003210 Теоретико-методологічні та прикладні засади соціально-економічного розвитку аграрної сфери економіки України в умовах глобалізації» та науково-дослідної теми факультету економіки і підприємництва Уманського НУС «Науково-методологічні засади соціально-економічного розвитку аграрної сфери економіки України в умовах євроінтеграційних процесів»
Стан та перспективи розвитку продовольчого ринку України в умовах євроінтеграційних процесів |
||
1. |
Пенькова О.Г. |
Науково-методологічні засади розроблення стратегії соціально-економічного розвитку на довгострокову перспективу |
2. |
Цимбалюк Ю.А. |
Удосконалення інфраструктури аграрного ринку та системи агропромислового маркетингу в умовах євроінтеграційних процесів |
3. |
Невлад В.Ф. |
Маркетинговий аналіз ринку продуктів переробки сільськогосподарської продукції України в умовах євроінтеграційних процесів |
4. |
Соковніна Д.М. |
Маркетингове управління якістю продукції садівничих підприємств України в умовах євроінтеграційних процесів |
5. |
Корман І.І. |
Маркетингова діяльність підприємств на ринку рибної продукції в умовах євроінтеграційних процесів |
Науково-методичні засади аналізу маркетингових ризиків суб’єктів господарської діяльності аграрної сфери економіки в умовах євроінтеграційних процесів |
||
1. |
Харенко А.О. |
Ефективність функціонування та забезпечення розвитку підприємств АПК маркетинговими методами в умовах євроінтеграційних процесів |
2. |
Рибчак В.І. |
Політекономічний аналіз державного регулювання підприємництва в умовах євроінтеграційних процесів |
3. |
Макушок О.В. |
Теоретико-методологічні засади формування кооперативного маркетингу в умовах євроінтеграційних процесів |
4. |
Семенда О.В. |
Теоретико-методологічні аспекти ефективного використання землі в сільськогосподарських підприємствах та роль маркетингу в їх реалізації |
Маркетинговий аналіз ринку праці аграрної сфери економіки України в умовах євроінтеграційних процесів |
||
1. |
Лементовська В.А. |
Маркетинг персоналу агарних формувань в умовах євроінтеграційних процесів |