Остання редакція: 15 листопада 2021
Тематика наукових досліджень викладачів кафедри
Наукове обґрунтування застосування маркетингових механізмів на мікро-, мезо- та макрорівнях в аграрній сфері України (розглянуто і схвалено Вченою радою факультету економіки і підприємництва, протокол № 6 від 18.06.2021р.):
- Пенькова О.Г. Маркетингові механізми забезпечення ефективного розвитку аграрної сфери України(протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Цимбалюк Ю.А. Удосконалення інфраструктури аграрного ринку та системи агропромислового маркетингу в умовах євроінтеграції (протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Рибчак В.І. Організаційно-економічні аспекти ефективної логістичної діяльності (протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Макушок О.В. Теоретико-методологічні засади формування В2В маркетингу в умовах діджиталізації(протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Харенко А.О. Ефективність функціонування та забезпечення розвитку підприємств АПК маркетинговими методами в умовах євроінтеграційних процесів (протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Соковніна Д.М. Теоретико-практичні аспекти стратегічного і тактичного управління маркетингової діяльності підприємств (протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Лементовська В.А. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств (протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Корман І.І. Формування ефективної системи просування продукції на ринку (протокол №8 від 18 травня 2021р.)
- Семенда О.В. Маркетингові підходи до дослідження та управління поведінкою споживачів (протокол №8 від 18 травня 2021р.)