+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 22 січня 2021

Тематика наукових досліджень викладачів кафедри

Науково-дослідна робота викладачів кафедри проводиться у відповідності до програми «0116U003210 Теоретико-методологічні та прикладні засади соціально-економічного розвитку аграрної сфери економіки України в умовах глобалізації» та науково-дослідної теми факультету економіки і підприємництва Уманського НУС «Науково-методологічні засади соціально-економічного розвитку аграрної сфери економіки України в умовах євроінтеграційних процесів»

Стан та перспективи розвитку продовольчого ринку України в умовах євроінтеграційних процесів

1.

Пенькова О.Г.

Науково-методологічні  засади розроблення стратегії соціально-економічного розвитку на довгострокову перспективу

2.

Цимбалюк Ю.А.

Удосконалення інфраструктури аграрного ринку та системи агропромислового маркетингу  в умовах євроінтеграційних процесів

3.

Невлад В.Ф.

Маркетинговий аналіз ринку продуктів переробки сільськогосподарської продукції України в умовах євроінтеграційних процесів

4.

Соковніна Д.М.

Маркетингове управління якістю продукції садівничих підприємств України  в умовах євроінтеграційних процесів

5.

Корман І.І.

Маркетингова діяльність підприємств на ринку рибної продукції в умовах євроінтеграційних процесів

Науково-методичні засади аналізу маркетингових ризиків суб’єктів господарської діяльності аграрної сфери економіки в умовах євроінтеграційних процесів

1.

Харенко А.О.

Ефективність функціонування та забезпечення розвитку підприємств АПК маркетинговими методами  в умовах євроінтеграційних процесів

2.

Рибчак В.І.

Політекономічний аналіз державного регулювання підприємництва  в умовах євроінтеграційних процесів

3.

Макушок О.В.

Теоретико-методологічні засади формування кооперативного маркетингу  в умовах євроінтеграційних процесів

4.

Семенда О.В.

Теоретико-методологічні аспекти ефективного використання землі в сільськогосподарських підприємствах та роль маркетингу в їх реалізації

Маркетинговий аналіз ринку праці аграрної сфери економіки України в умовах євроінтеграційних процесів

1.

Лементовська В.А.

Маркетинг персоналу агарних формувань в умовах євроінтеграційних процесів

Останні новини

СЕКЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРИУРОЧЕНОЇ 150-РІЧЧЮ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО І ПЕДАГОГА У ГАЛУЗІ БДЖІЛЬНИЦТВА ІПОЛІТА ІВАНОВИЧА КОРАБЛЬОВАЧитати повністю

СЕКЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРИУРОЧЕНОЇ 150-РІЧЧЮ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО І ПЕДАГОГА У ГАЛУЗІ БДЖІЛЬНИЦТВА ІПОЛІТА ІВАНОВИЧА КОРАБЛЬОВА

Читати повністю

Всі новини