+38 (04744) 3-18-24
Меню

Відгуки випускників

Сопільняк Інна
Сопільняк Інна
21.01.2025

Сопільняк Інна

Роки навчання на освітній програмі «Маркетинг» в Уманському національному університеті садівництва стали важливим періодом формування мене як особистості так і у професійному розвитку.Я безмежно вдячна викладачам і колективу Уманського НУС за професіоналізм, за підтримку, за мудрі поради...

Читати повністю
Доценко Ірина
Доценко Ірина
21.01.2025

Доценко Ірина

Я, Доценко Ірина Василівна, випускниця освітньої програми «Маркетинг» Уманського національного університету садівництва, хочу висловити свою щиру вдячність викладачам та всьому колективу університету за якісну освіту та підтримку протягом навчання. Завдяки ґрунтовній теоретичній базі, пр...

Читати повністю
Зоряна Чайка
Зоряна Чайка
20.01.2025

Зоряна Чайка

Обрати спеціальність «Маркетинг» було одним із найкращих рішень у моєму житті. Під час навчання я здобула не лише глибокі теоретичні знання, а й безцінний практичний досвід. Викладачі кафедри не лише давали нам знання, а й підтримували, мотивували, допомагали подолати труднощі. Особливе ...

Читати повністю
Алєксова Людмила
Алєксова Людмила
20.01.2025

Алєксова Людмила

Обираючи освітньо-професійну програму “Маркетинг” другого (магістерського) рівня вищої освіти, я надала перевагу саме Уманському національному університету садівництва через наявність в програмі підготовки магістрів обов’язкових компонентів, знання з яких є необхідними для моєї про...

Читати повністю
Рябокучма Віталій
Рябокучма Віталій
29.01.2021

Рябокучма Віталій

Важливим кроком у житті кожної людини є вибір майбутнього фаху. Я обрав найбільш затребувану на ринку праці спеціальність «Маркетинг», якою оволодівав в Уманському національному університеті садівництва. Роки навчання в університеті були яскравими та незабутніми. Активне навчання поєднув...

Читати повністю
Саламаха Любов Олександрівна
Саламаха Любов Олександрівна
27.01.2021

Саламаха Любов Олександрівна

Я закінчила Уманський Національний Університет Садівництва за спеціальністю маркетинг. Основне, що запам’яталось – це відкрите та щире ставлення викладачів до нас. Це сприяло формуванню дружньої атмосфери у колективі, спрощувало проблемні ситуації та заохочувало до здобуття знань. Мабуть...

Читати повністю