Науковий гурток
СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК
«МАРКЕТОЛОГ І СЬОГОДЕННЯ»
Науково-дослідна робота здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою їхньої професійної підготовки, що забезпечує опанування методології та методики проведення наукових досліджень, систематичне залучення до дослідницької діяльності, а також розвиток навичок креативного та критичного мислення при розв’язанні наукових проблем.
Студенти-маркетологи Уманського національного університету садівництва здійснюють наукову діяльність як у межах навчального процесу, так і в позанавчальний час через різноманітні форми: участь у студентському науковому гуртку, долучення до науково-дослідної роботи кафедри, презентація доповідей на науково-практичних конференціях тощо.
Найефективнішою формою науково-дослідної роботи студентів-маркетологів є участь у студентському науковому гуртку «Маркетолог і сьогодення», заснованому завідувачем кафедри маркетингу, доктором економічних наук Пеньковою Оксаною Георгіївною. Керівництво гуртком здійснює кандидат економічних наук, доцент кафедри Семенда Ольга Володимирівна. До складу наукового гуртка «Маркетолог і сьогодення» входять студенти початкового, першого (бакалаврського) та другого (магістерського) освітніх рівнів спеціальності 075 «Маркетинг».
Основними завданнями студентського наукового гуртка є:
- залучення до роботи студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи;
- організація науково-дослідної роботи студентів;
- поглиблене вивчення студентами обраної дисципліни.
Засідання студентського наукового гуртка «Маркетолог та сьогодення» відбуваються відповідно до розробленого і затвердженого плану роботи гуртка.