+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 18 листопада 2024

Науковий гурток

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК

«МАРКЕТОЛОГ І СЬОГОДНІ»

Науково-дослідна робота студентів є важливою складовою їхньої професійної підготовки, передбачає навчання студентів методології та методики дослідження, систематичну участь у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем.

Участь студентів-маркетологів Уманського національного університету садівництва в науковій діяльності може відбуватися як протягом навчального процесу так і в позаучбовій годині (робота у студентському гуртку; участь у НДР кафедри; виступи з доповідями на науково-практичних конференціях тощо).

Найефективніше науково-дослідна робота студентів маркетологів реалізується у студентському науковому гуртку « Маркетолог і сьогодення » , який створений завідувачем кафедри маркетингу, д.е.н. Пеньковою Оксаною Георгієвною . Керівником гуртка призначено доцента кафедри, к.е.н. Семенду Ольгу Володимирівну . Членами студентського наукового гуртка "Маркетолог та сьогодення» є студенти початкового, першого та іншого освітніх рівнів за спеціальністю 075 «Маркетинг».

 Основними завданнями студентського наукового гуртка є:

  • залучення до роботи студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи;
  • організація науково-дослідної роботи студентів;
  • поглиблене вивчення студентами обраної дисципліни.

 Засідання студентського наукового гуртка «Маркетолог та сьогодення» відбуваються два рази на місяць.

Останні новини

ОНЛАЙН-ВЕБІНАР: «ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ ТА ВЗАЄМОДІЯ СТУДЕНТІВ З УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ»Читати повністю

ОНЛАЙН-ВЕБІНАР: «ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ ТА ВЗАЄМОДІЯ СТУДЕНТІВ З УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ»

Читати повністю

Всі новини