+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 18 листопада 2024

Науковий гурток

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК

«МАРКЕТОЛОГ І СЬОГОДНІ»

Науково-дослідна робота студентів є важливою складовою їхньої професійної підготовки, передбачає навчання студентів методології та методики дослідження, систематичну участь у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем.

Участь студентів-маркетологів Уманського національного університету садівництва в науковій діяльності може відбуватися як протягом навчального процесу так і в позаучбовій годині (робота у студентському гуртку; участь у НДР кафедри; виступи з доповідями на науково-практичних конференціях тощо).

Найефективніше науково-дослідна робота студентів маркетологів реалізується у студентському науковому гуртку « Маркетолог і сьогодення » , який створений завідувачем кафедри маркетингу, д.е.н. Пеньковою Оксаною Георгієвною . Керівником гуртка призначено доцента кафедри, к.е.н. Семенду Ольгу Володимирівну . Членами студентського наукового гуртка "Маркетолог та сьогодення» є студенти початкового, першого та іншого освітніх рівнів за спеціальністю 075 «Маркетинг».

 Основними завданнями студентського наукового гуртка є:

  • залучення до роботи студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи;
  • організація науково-дослідної роботи студентів;
  • поглиблене вивчення студентами обраної дисципліни.

 Засідання студентського наукового гуртка «Маркетолог та сьогодення» відбуваються два рази на місяць.

Останні новини

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИЧитати повністю

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Читати повністю

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) ТА ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-РОБОТОДАВЦЯМИЧитати повністю

ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) ТА ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ-РОБОТОДАВЦЯМИ

Читати повністю

Всі новини