Науковий гурток
СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК
«МАРКЕТОЛОГ І СЬОГОДНІ»
Науково-дослідна робота студентів є важливою складовою їхньої професійної підготовки, передбачає навчання студентів методології та методики дослідження, систематичну участь у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем.
Участь студентів-маркетологів Уманського національного університету садівництва в науковій діяльності може відбуватися як протягом навчального процесу так і в позаучбовій годині (робота у студентському гуртку; участь у НДР кафедри; виступи з доповідями на науково-практичних конференціях тощо).
Найефективніше науково-дослідна робота студентів маркетологів реалізується у студентському науковому гуртку « Маркетолог і сьогодення » , який створений завідувачем кафедри маркетингу, д.е.н. – Пеньковою Оксаною Георгієвною . Керівником гуртка призначено доцента кафедри, к.е.н. Семенду Ольгу Володимирівну . Членами студентського наукового гуртка "Маркетолог та сьогодення» є студенти початкового, першого та іншого освітніх рівнів за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Основними завданнями студентського наукового гуртка є:
- залучення до роботи студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи;
- організація науково-дослідної роботи студентів;
- поглиблене вивчення студентами обраної дисципліни.
Засідання студентського наукового гуртка «Маркетолог та сьогодення» відбуваються два рази на місяць.