Остання редакція: 29 вересня 2023
Навчально-наукова лабораторія
Навчально-наукова лабораторія «Маркетингові рішення»
При кафедрі маркетингу функціонує навчально-науково лабораторія «Маркетингові рішення».
Очолює лабораторію к.е.н., доцент Лементовська В.А.
Мета діяльності лабораторії – поєднання людських, матеріально-технічних та інформаційних ресурсів з виконання консультаційних, дослідних та проектних робіт в галузі маркетингових досліджень.
Основними завданнями лабораторії є:
- вивчення проблем маркетингової діяльності підприємств та організацій в умовах внутрішнього та зовнішнього середовища і його впливу на результати підприємницької діяльності;
- проведення маркетингових досліджень (особисті та телефонні опитування, хол-тест, аналіз ринку, глибинне інтерв’ю, Mystery Shopping, аудит роздрібної торгівлі тощо);
- адаптація зарубіжного досвіду управління маркетинговою діяльністю підприємств та організацій до сучасних умов національного - бізнес середовища;
- розроблення маркетингових стратегій, програм та їх впровадження в практику підприємств та організацій;
- розроблення рекламних заходів підприємств;
- впровадження рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції;
- надання консультаційних послуг фізичним та юридичним особам з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та організацій.
Маркетингові послуги:
- Створення системи маркетингу екологічно чистої продукції.
- Розробка заходів, спрямованих на формування товарної політики екологічно чистої продукції.
- Розробка заходів, спрямованих на формування цінової політики екологічно чистої продукції.
- Розробка заходів, спрямованих на формування збутової політики екологічно чистої продукції.
- Розробка заходів, спрямованих на формування комунікаційної політики екологічно чистої продукції.
- Розробка заходів, спрямованих на впровадження, організацію, контроль та аналіз ефективності екологічного маркетингу на підприємстві.
Адреса: вул. Інтернаціональна, 2 (навчальний корпус № 5), м. Умань, Черкаська обл., 20305