
Алєксова Людмила
Обираючи освітньо-професійну програму “Маркетинг” другого (магістерського) рівня вищої освіти, я надала перевагу саме Уманському національному університету садівництва через наявність в програмі підготовки магістрів обов’язкових компонентів, знання з яких є необхідними для моєї професійної діяльності. Це сукупність дисциплін, що дозволяють сформувати фахові компетентності, необхідні для вирішення проблем і розв’язання складних задач маркетингової діяльності в управлінні підприємствами, в тому числі з урахуванням специфіки аграрної сфери, та можливості їх застосування у педагогічній сфері.
Вдячна кафедрі маркетингу за професійний підхід до викладання і за всі ті знання, які отримала за час навчання. Викладачі не лише ділилися теорією, а й навчали нас бути гнучкими у сучасному бізнес-середовищі, розвивали наші креативні й педагогічні здібності. Найяскравіші спогади пов’язані з заходами, де ми працювали над реальними кейсами разом із провідними практикуючими маркетологами. Цей досвід допоміг мені розвинути власні компетентності в частині проектування змісту та методики викладання маркетингових дисциплін. І після отримання кваліфікації магістра маркетингу я завжди можу звернутися до викладачів УНУС за порадами та фаховою експертизою освітньо-професійної програми “Маркетинг” “Боярського фахового коледжу. Сподіваюся на подальшу продуктивну співпрацю!