+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 15 травня 2025

ДЕНЬ ВИШИВАНКИ НА КАФЕДРІ МАРКЕТИНГУ: ШАНУЄМО ТРАДИЦІЇ, ФОРМУЄМО ІДЕНТИЧНІСТЬ

Щороку у третій четвер травня українці в усьому світі відзначають День вишиванки — свято національної єдності, культури та краси. Кафедра маркетингу Уманського національного університету із задоволенням долучилася до цієї події, перетворивши навчальний день на яскраве свято, сповнене символізму та гордості за українське коріння.

Для маркетологів вишиванка — це не лише елемент одягу, а й потужний бренд, який формувався століттями. В орнаментах зашифровані коди регіональної ідентичності, історії, родинної пам’яті. Саме такі глибокі сенси і є основою успішного позиціонування у сучасному світі.

Попри виклики сьогодення, саме такі події, як День вишиванки, допомагають академічній спільноті гуртуватися, зберігати цінності та передавати їх наступним поколінням.

Кафедра маркетингу дякує всім, хто долучився до святкування, та закликає: бережімо українське — в деталях, символах і щоденних рішеннях.

 

Ірина КОРМАН, к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Останні новини

СЕКЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРИУРОЧЕНОЇ 125-РІЧЧЮ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО І ПЕДАГОГА У ГАЛУЗІ ЗЕМЛЕРОБСТВА, ПРОФЕСОРА С.С.РУБІНАЧитати повністю

СЕКЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРИУРОЧЕНОЇ 125-РІЧЧЮ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО І ПЕДАГОГА У ГАЛУЗІ ЗЕМЛЕРОБСТВА, ПРОФЕСОРА С.С.РУБІНА

Читати повністю

Всі новини