Дистанційне навчання: виклик та нові можливості студентів-маркетологів
Сьогодні дистанційне навчання – це необхідність в умовах карантину, що дозволяє успішно продовжувати навчальний процес в режимі онлайн.
Запорукою професійного становлення майбутнього фахівця можуть бути різні шляхи підвищення рівня мотивації, зокрема доступність отримання і вирішення завдань та безпосередній зв'язок з викладачами.
Маркетологи – це креативні та творчі особистості. Наші студенти, як майбутні фахівці цієї професії, визначили свої переваги дистанційного навчання та підготували цікаві презентації.
Першокурсникам подобається, що вони можуть навчатися на відстані, у своєму темпі, бути поруч зі своєю родиною, робити це в будь-який час, мають вільний доступ до навчальних матеріалів, висипаються та не витрачають час на проїзд в транспорті. Відеоролик 11-ма групи.
Студенти другого курсу відмітили 4 лайфаки: повноцінний сон (відповідно їх розумінню) та виконання завдань у зручний для себе час, поєднання процесу вирішування завдань в Moodle та смакування їжею, можливість засвоєння максимально необхідних знань за допомогою інтернет-ресурсів, прояв самостійності та відповідальності. Відеоролик 21-ма групи.
Старшокурсники активно займаються науковою роботою, виконують завдання, опрацьовують лекції і проходять тестування з відповідних дисциплін, під час навчання слідкують за своїм здоров’ям та приділяють максимум уваги домашнім улюбленцям. Відеоролик 41-ма групи.
Дистанційна освіта на кафедрі маркетингу – це виклик та нові можливості для студентів-маркетологів!