Дистанційне засідання секції маркетингу Всеукраїнської студентської наукової Інтернет-конференції, приуроченої 120-річчю від дня народження видатного вченого і педагога у галузі землеробства С.С. Рубіна
23 квітня 2020 року проведено дистанційне засідання секції маркетингу Всеукраїнської студентської наукової Інтернет-конференції, приуроченої 120-річчю від дня народження видатного вченого і педагога у галузі землеробства С.С. Рубіна .
В роботі засідання взяли участь 22 студенти та 10 викладачів кафедри маркетингу. На початку засідання із вступним словом виступили: завідувач кафедри маркетингу, керівник секції маркетингу Пенькова О.Г. та доцент кафедри маркетингу, керівник студентського наукового гуртка – доцент Бортник Т.І.
На засіданні було заслухано і обговорено наукові доповіді студентів, в яких знайшли відображення наступні проблемні питання: особливості організації маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств; стан та проблеми біржової торгівлі; сучасні тенденції застосування маркетингових комунікацій; інтернет-маркетинг в Україні; розвиток маркетингового стратегічного планування; формування маркетингової стратегії підприємства та інші.
Керівник секції д.е.н. Пенькова О.Г. подякувала всім учасникам за активну участь у роботі секції і запропонувала оформити матеріали своїх досліджень у вигляді статей з опублікуванням їх у збірнику студентських наукових праць.
Тетяна Бортник, керівник наукового гуртка