+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 23 вересня 2025

Гостьова лекція як форма залучення стейкхолдерів до освітнього процесу та практико-орієнтованого навчання маркетологів

22 вересня 2025 року на кафедрі маркетингу Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова відбулася гостьова онлайн-лекція «Сучасний маркетинг: практика проривних стратегій». Захід було організовано в межах вивчення дисципліни «Маркетинг» здобувачами першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та реалізації принципів практико-орієнтованого навчання.

Лекція відбулася за сприяння Української Асоціації Маркетингу. Спікером виступив Андрій Длігач, доктор економічних наук, засновник Advanter Group та міжнародної бізнес-спільноти Board, співзасновник Центру економічного відновлення, координатор розробки Національної економічної стратегії, Голова Ради Коаліції бізнес-спільнот за модернізацію України.

У своєму виступі Андрій Длігач проаналізував трансформацію маркетингових підходів у сучасних умовах, звернувши увагу на зниження ефективності класичних моделей Портера, Райза та Котлера. Спікер підкреслив, що сьогодні ключовим ресурсом для бізнесу стає не лояльність клієнтів, а їхня зацікавленість, яка формує нові механізми взаємодії з брендом.

Окрему увагу було приділено глобальним трендам — TikTok-економіці, AI-рекомендаційним системам, гейміфікації та розвитку ком’юніті-моделей. Доповідач навів приклади практичних кейсів, які демонструють формування нових ніш та використання інтересів і самоідентифікації як драйверів споживчої поведінки.

У підсумку Андрій Длігач наголосив, що майбутнє маркетингу пов’язане зі створенням сенсів, людиноцентричних підходів і перетворенням взаємодії з клієнтом на захопливу гру.

Захід став важливим елементом практико-орієнтованої підготовки студентів та сприяв інтеграції сучасних бізнес-практик в освітній процес.


Ольга Макушок, к.е.н., доцент кафедри маркетингу