+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 19 вересня 2022

Гостьова лекція за участі стейкхолдера з дисципліни «Міжнародний маркетинг»

Традиційна практика залучення стейкхолдерів до проведення занять з освітніх компонентів ОПП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти продовжується навіть за умов надзвичайних викликів, пов’язаних з воєнним станом, як для роботодавців, так і для учасників освітнього процесу. 19 вересня 2022 року до проведення лекційного заняття д.е.н. Оксаною Пеньковою на тему «Сегментування цільових закордонних ринків і моделі виходу підприємства на них» долучився Володимир Клименко – менеджер з регіонального розвитку дистрибуції міжнародної компанії «Сингента».

Стейкхолдер розкрив методичні підходи до проведення сегментації закордонних ринків та процедури відбору найбільш привабливих з них, що застосовуються на практиці в компанії, а також реалізовані маркетингові стратегії охоплення цільових сегментів. Присутні на занятті здобувачі вищої освіти поставили Володимиру Олександровичу багато питань, серед яких найбільш жваву дискусію викликала проблема трансформації маркетингової стратегії компанії «Сингента» на ринку України внаслідок зміни ринкових умов через повномасштабне вторгнення росії.

Щиро вдячні Володимиру Клименко за цікаве, змістовне наповнення заняття, під час якого було поєднано теоретичні та практичні аспекти теми.

 

Оксана Пенькова, д.е.н., зав.кафедри маркетингу