I етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг»
18 листопада 2020 року на кафедрі маркетингу Уманського національного університету садівництва відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» серед студентів курсу факультету економіки і підприємництва УНУС.
Мета олімпіади - підвищення якості підготовки кваліфікованих фахівців, пошуку обдарованої студентської молоді, стимулювання їх творчої праці.
В проведенні І туру Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» прийняли участь 51 студент І-ІV курсів факультету економіки і підприємництва. Завдання складалися з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні задачі з дисциплін фахової підготовки студентів спеціальності «Маркетинг».
Олімпіада проводилась в режимі віддаленої роботи з використанням платформи MOODLE
Перевірка завдань, виконаних учасниками олімпіади, показала належний рівень засвоєння знань з дисципліни «Маркетинг».
19 листопада в режим і відео конференції засобами ZOOM конкурсною комісією кафедри маркетингу було оголошено переможців, які показали найвищий рівень підготовки:
1-е місце Чорна Ірина Анатоліївна, 41-ма група;
2-е місце Мазур Богдан Володимирович, 31-е група;
3-е місце Маєвська Марина Тарасівна, 41-ма група, Грицай Каріна Сергіївна, 31-ф група.
Переможців запропоновано відзначити грамотами і рекомендувати для участі в ІІ турі Всеукраїнської олімпіади.
Доцент кафедри маркетингу, Невлад В.Ф.