+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 19 листопада 2020

I етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг»

18 листопада 2020 року на кафедрі маркетингу Уманського національного університету садівництва відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» серед студентів курсу факультету економіки і підприємництва УНУС.

Мета олімпіади - підвищення якості підготовки кваліфікованих фахівців, пошуку обдарованої студентської молоді, стимулювання їх творчої праці.

В проведенні І туру Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Маркетинг» прийняли участь 51 студент І-ІV курсів факультету економіки і підприємництва. Завдання складалися з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні задачі з дисциплін фахової підготовки студентів спеціальності «Маркетинг».

Олімпіада проводилась в режимі віддаленої роботи з використанням платформи MOODLE

Перевірка завдань, виконаних учасниками олімпіади, показала належний рівень засвоєння знань з дисципліни «Маркетинг».

19 листопада в режим і відео конференції засобами ZOOM конкурсною комісією кафедри маркетингу було оголошено переможців, які показали найвищий рівень підготовки:

1-е місце Чорна Ірина Анатоліївна, 41-ма група;

2-е місце Мазур Богдан Володимирович, 31-е група;

3-е місце Маєвська Марина Тарасівна, 41-ма група, Грицай Каріна Сергіївна, 31-ф група.

Переможців запропоновано відзначити грамотами і рекомендувати для участі в ІІ турі Всеукраїнської олімпіади.

                                                                                                           Доцент кафедри маркетингу, Невлад В.Ф.