ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу
25 жовтня 2018 р. кафедрою маркетингу Уманського національного університету садівництва спільно з кафедрою маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету проведено ІІІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».
Мета конференції: розвиток науки, а через неї й практики, обмін досвідом, науковими і практичними досягненнями, а також вирішення ряду актуальних проблем розвитку маркетингу, визначення пріоритетних напрямів подальшого розвитку науки, підвищення ефективності та якості наукових досліджень.
У конференції взяли участь 48 науковців серед яких студенти, магістранти, аспіранти та науково-педагогічні працівники УНУС та ЖНАУ. За результатами конференції видано збірник доповідей.
Ольга Семенда, к.е.н., ст. викладач кафедри маркетингу