+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 29 жовтня 2018

ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція кафедри маркетингу

25 жовтня 2018 р. кафедрою маркетингу Уманського національного університету садівництва спільно з кафедрою маркетингу Житомирського  національного агроекологічного університету проведено ІІІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики». 

Мета конференції: розвиток науки, а через неї й практики, обмін досвідом, науковими і практичними досягненнями, а також вирішення ряду актуальних проблем розвитку маркетингу,  визначення пріоритетних напрямів подальшого розвитку науки, підвищення ефективності та якості наукових досліджень.

У конференції взяли участь 48 науковців серед яких студенти, магістранти, аспіранти та науково-педагогічні працівники УНУС та ЖНАУ. За результатами  конференції видано збірник доповідей.

 

Ольга Семенда, к.е.н., ст. викладач кафедри маркетингу