ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ТА КІБЕРГІГІЄНА В ЕПОХУ ШІ: ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПІДВИЩУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЮ
Штучний інтелект – це потужний інструмент, що кардинально змінює наші можливості, але водночас несе нові, не менш значні ризики. Як у цих умовах не втратити контроль над даними, навчальним контентом і власною цифровою безпекою? Саме це питання стало ключовим під час онлайн зустрічі Tech Educators Meetup: «Інформаційна безпека та кібергігієна в епоху ШІ», до якої долучилися науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу Уманського національного університету.
Захід, організований SoftServe, виявився надзвичайно актуальним, цікавим та корисним. Він надав викладачам глибоке розуміння того, як адаптуватися до стрімких змін у цифровому світі.
Спікером зустрічі виступив Юрій ЛУК'ЯНЧУК, к.т.н., доцент кафедри комп’ютерних наук Луцького національного технічного університету, експерт МОН України, спеціаліст у сфері штучного інтелекту, інновацій та кібербезпеки. Його експертна думка та практичні поради були вкрай важливими для формування нової стратегії цифрової безпеки у навчальному процесі.
Обговорювалися критично важливі питання: огляд офіційних настанов та нормативної бази, зокрема у сфері інтелектуальної власності та захисту персональних даних; практичні кроки, які повинен знати та застосовувати кожен; розуміння принципів роботи алгоритмів та механізмів збору інформації; ознайомлення з реальними кіберзагрозами та методами шахрайства з використанням штучного інтелекту; конкретні опції та інструменти для підвищення рівня кібергігієни в освітньому середовищі.
Викладачі кафедри маркетингу отримали цінні та важливі знання, які допоможуть не лише убезпечити власну цифрову присутність, але й ефективно інтегрувати принципи кібергігієни в освітній процес. Адже захист даних та критичне мислення в епоху ШІ стають невід’ємною частиною професійної підготовки майбутніх маркетологів. Особливо корисними були практичні поради щодов икористання надійних паролів, критичної оцінки інформації створеної за допомогою ШІ, захисту конфіденційності.
Колектив кафедри маркетингу Уманського НУ висловлює щиру подяку організаторам Tech Educators Meetup та спікеру Юрію Лук’янчуку за організацію такого своєчасного, змістовного та високопрофесійного заходу. Подібні зустрічі є необхідною складовою для розвитку та підвищення кваліфікації НПП у сфері, що постійно трансформується.
Разом долучаємося до цифрової грамотності та кіберстійкості!
Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу




