ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»
25 жовтня кафедрою маркетингу Уманського національного університету садівництва спільно з Житомирським національним агроекологічним університетом проведено ІV Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».
Метою конференції є розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань серед зацікавлених студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів.
Оргкомітет конференції:
- відповідальний редактор: НЕСТЕРЧУК Ю.О. – д.е.н., професор, декан факультету економіки і підприємництва Уманського національного університету садівництва
- заступники відповідального редактора: ПЕНЬКОВА О.Г. – д.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва та ЗІНОВЧУК В.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету, заслужений діяч науки і техніки України, почесний працівник системи продуктивності АПК України (ІІ і ІІІ ступенів)
- відповідальний секретар: СЕМЕНДА О.В. – к.е.н., ст. викладач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва.
В конференції взяли участь студенти, магістри та науково-педагогічні працівники. Результати конференції опубліковано в збірнику тез.
Ольга Семенда, к.е.н., ст.викладач