КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ УНУ ПЕРЕЙМАЄ ІНСАЙТИ PERFORMANCE-МАРКЕТИНГУ
4 грудня 2025 року викладачі та студенти кафедри маркетингу Уманського національного університету долучилися до актуального та пізнавального заходу – відкритої лекції на тему «Інсайти performance-маркетингу в передноворічний період». Цей захід став чудовою нагодою для академічної спільноти університету зануритися у тонкощі практичного маркетингу, особливо в один із найдинамічніших та найконкурентніших періодів року. Своїми знаннями та практичним досвідом з учасниками поділилася Ганна МИНЮ, Creative Team Lead у компанії Guru Apps by Universe Group. Ганна МИНЮ розкрила ключові аспекти, на які необхідно звернути увагу маркетологам при плануванні та реалізації performance-кампаній напередодні Різдва та Нового року.
Співпраця з лідерами ринку, такими як Guru Apps, є наріжним каменем навчального процесу. Лекція Ганни МИНЮ не лише збагатила теоретичні знання студентів та викладачів, але й надала їм справжні інсайти з performance-маркетингу. Це дозволяє готувати фахівців, які володіють найбільш актуальними та затребуваними навичками.
Проведення таких заходів підтверджує прагнення кафедри маркетингу УНУ до інтеграції практичного досвіду у навчальний процес, забезпечуючи високу конкурентоспроможність своїх випускників на ринку праці.
Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри марктеингу




