КРУГЛИЙ СТІЛ «Актуальні напрямки розвитку маркетингу в Україні»
26 жовтня кафедрою маркетингу проведений круглий стіл на тему «Актуальні напрямки розвитку маркетингу в Україні»
Мета даного заходу: підвищення рівня підготовки фахівців у сфері маркетингу та забезпечення діалогу представників торгівельної діяльності з викладачами та студентами при обговоренні нових, сучасних та найбільш актуальних напрямків розвитку маркетингу.
У роботі круглого столу взяли участь викладачі, студенти кафедри маркетингу, представники сфери торгівлі та обслуговування, а саме: Сільвейстрова Марина Валеріївна - керівник відділу маркетингу Будівельного супермаркету «Євродім» та Сесь Ярослав Олегович – художник-оформлювач відділу внутрішньої реклами Торговельного центру «EpicentrK».
Розпочала семінар завідувач кафедри маркетингу д.е.н., доцент Пенькова Оксана Георгіївна, зазначивши актуальність проведення круглого столу та роль кафедри у підготовці фахівців у сфері маркетингу.
Далі відбувалося обговорення зазначеної тематики. Значний інтерес учасників та цілу низку питань викликали доповіді запрошених гостей, стосовно управління товарною політикою підприємства, зокрема стратегій розширеного товарного асортименту, а також застосування методів для збільшення обсягів збуту. Цікавим було обговорення особливостей програм лояльності та роботи зі споживачами, специфіки рекламних технологій у сфері продажу та використання в практиці рекламних плакатів, постерів тощо.
Круглий стіл пройшов цікаво і дуже корисно для всіх учасників в атмосфері плідної, конструктивної дискусії.
Ольга Семенда, к.е.н., ст. викладач кафедри маркетингу