МАРКЕТИНГ PRO: ПРАКТИЧНИЙ ПІДХІД ЧЕРЕЗ КЕЙСИ

У період з 5 березня по 21 травня 2025 року завідувач кафедри маркетингу УНУ Оксана ПЕНЬКОВА, доценти кафедри маркетингу Ольга СЕМЕНДА та Ірина КОРМАН пройшли навчання на курсі «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси», організованому УКРАЇНСЬКОЮ АСОЦІАЦІЄЮ МАРКЕТИНГУ (УАМ).
Програма курсу охоплювала 120 годин (4 ECTS) інтенсивної роботи, включно з вебінарами, воркшопами, індивідуальними та груповими заняттями. Особливу увагу було приділено таким актуальним темам, як:
- 20+ маркетингових каналів для e-commerce
- Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога
- Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси
- Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики
- Бренд говорить: як працювати з брендом
- Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи
- Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів
- Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати вашу подію
- Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій
- UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів
- Регуляції та стандарти якості маркетингових досліджень: ICC/ESOMAR, УАМ та міжнародні керівництва
- Маркетингове планування: покрокова інструкція
- Соціально-відповідальний маркетинг: практичні кейси.
Отримані знання та навички значно розширюють можливості для модернізації освітнього процесу та впровадження актуальних маркетингових практик у навчальні програми спеціальності «Маркетинг». Це дозволить здобувачам вищої освіти отримувати найсучасніші знання, що відповідають реальним потребам ринку.
Кафедра маркетингу висловлює щиру подяку УКРАЇНСЬКІЙ АСОЦІАЦІЇ МАРКЕТИНГУ за якісну та змістовну програму, що відповідає сучасним викликам маркетингової практики. Окрема подяка президенту УАМ Ірині ЛИЛИК за лідерство, інноваційність і внесок у розвиток маркетингової освіти в Україні.
Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу