+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 26 жовтня 2017

Маркетингові війни

3 23 жовтня на кафедрі маркетингу тривають святкові заходи в рамках Тижня маркетингу.

26 жовтня студенти та викладачі кафедри проводили командну гру «Маркетингові війни». В грі брали участь три команди зі студентів всіх курсів спеціальності маркетинг. Командам необхідно було виконати цікаві завдання, проявляючи свою винахідливість, креативність та знання маркетингу.

Спочатку потрібно було презентувати свою команду. Студенти вигадали назву команди, корпоративний стиль і навіть представили коротенькі відеоролики про себе. Всі три команди: «Маркетингове агентство», «Student-mix» та «Ембарго» чудово виконали це завдання.

Далі командам потрібно було вгадати продукт за описом, прорекламувати товар, вгадати бренд за логотипом і розв’язати ситуаційну задачу з маркетингу.

Студенти змогли розкрити свій потенціал, показати свої таланти та здібності.

Глядачі мали можливість вболівати за улюблені команди і обрати найкращу, на їх думку.

На завершення було підведено підсумки за результатами заходів, що проводилися впродовж тижня. В конкурсі плакатів на тему «Маркетинг очима студентів» перше місце виборола 31-ма група. Першою в квесті стала команда «Student-mix». Переможцем в командних іграх «Маркетингові війни» стала команда «Ембарго». Всі учасники були нагороджені цінними подарунками.

Вітаємо переможців!

 

Ірина Корман, старший викладач кафедри маркетингу