Настільні ігри як важливий засіб навчання та дозвілля студентів
Настільні ігри можуть бути корисним інструментом для навчання маркетологів з кількох причин.
Розвиток стратегічного мислення: настільні ігри дозволяють маркетологам вдосконалити свої навички стратегічного мислення, розуміння взаємодії різних частин бізнесу і вміння приймати ефективні рішення.
Практичне навчання: настільні ігри можуть відображати ситуації з реального життя, що дозволяє маркетологам навчитися ефективно застосовувати теоретичні знання в реальних бізнес-ситуаціях.
Комунікація і співпраця: багато настільних ігор передбачають комунікацію і співпрацю між учасниками. Це допомагає маркетологам розвивати навички комунікації, лідерства та роботи в команді.
Забезпечення різноманітності в навчанні: використання настільних ігор дозволяє забезпечити різноманітність в навчанні, що може допомогти підтримувати увагу учасників та забезпечити ефективне засвоєння навчального матеріалу.
Студентам спеціальності 075 «Маркетинг», в межах виховної роботи, було запропоновано взяти участь в настільних іграх, що допомогло об’єднати студентів, дати їм те спільне, на чому можливо зосередитися.
Настільні ігри:
• відволікають від життєвих проблем;
• пропонують цікавий сюжет;
• створюють дружню атмосферу;
• покращують реакцію, точність і спритність;
• вчать планувати і прораховувати наперед;
• тренують аналітичні здібності;
• розвивають логіку і дедукцію;
• вдосконалюють дипломатичні навички.
Як розповіли студенти під час турніру: «Навчання у форматі онлайн має свої переваги, однак ніщо не може замінити звичайне “живе” спілкування, якого дуже не вистачає студентству. Саме тому, ми вирішили періодично збиратись разом на вечори настільних ігор, задля спільної комунікації та цікавого дозвілля».
Валентина ЛЕМЕНТОВСЬКА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу