+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 07 листопада 2018

Науковий студентський семінар на тему «Становлення та розвиток аграрного маркетингу в Україні»

7 листопада 2018 р. на кафедрі маркетингу відбулось чергове засідання наукового студентського гуртка, у формі семінару на тему: «Становлення та розвиток аграрного маркетингу в Україні».

З доповідями виступили студенти спеціальності 075 «Маркетинг» ОР «Магістр» першого року навчання: Катерина Полулях, Денис Косєвич, Володимир Гасюк.

Катерина Полулях представила результати маркетингових досліджень по темі: «Прямий маркетинг у фермерських господарствах».

З доповіддю на тему: «Проблеми збутової діяльності сільськогосподарських підприємств» виступив Денис Косєвич.

Володимир Гасюк презентував результати маркетингових досліджень по темі: «Результати оцінки конкурентоспроможності і якості  сільськогосподарської продукції».

Члени гуртка взяли активну участь в обговоренні доповідей. Керівник наукового студентського гуртка Тетяна Бортник подякувала за цікаві доповіді.

Викладачі кафедри маркетингу відзначили, що такі наукові студентські семінари внесуть позитивний вклад для підготовки майбутніх вчених та фахівців високої кваліфікації за спеціальністю 075 «Маркетинг» в Уманському національному університеті садівництва та дадуть змогу реалізувати науково-дослідну та інноваційну роботу студентів, яка є нерозривною складовою єдиного процесу: навчально - виховного і науково - інноваційного.

Тетяна Бортник, к.е.н., доцент кафедри маркетингу