+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 13 квітня 2022

Науково-практичний семінар «Роль маркетингу в розвитку підприємницької діяльності»

12 квітня на кафедрі маркетингу відбувся науково-практичний семінар «Роль маркетингу в розвитку підприємницької діяльності». Участь у семінарі взяли викладачі та студенти кафедри маркетингу, запрошені стейкхолдери – Гурочкін Роман, керівник компанії «Фрост Клімат», Бортник Надія, представниця компанії PR+.

Пенькова Оксана відзначила, що за період військової агресії росії проти України значна частина вітчизняного та міжнародного бізнесу трансформували підходи до побудови системи маркетингу в частині посилення соціальної відповідальності. Вже зараз компанії приймають важливі стратегічні рішення з безпрецедентною швидкістю. Інвесторам та підприємствам доводиться переоцінювати, які стратегії та моделі вони повинні прийняти у відповідь на «новий світ», у якому вхід до країни сприймається як неявне прийняття політичних дій цієї країни. Завдання для менеджерів і маркетологів полягає в тому, щоб розробити розумну, відповідальну стратегію для кожної країни, яка може порушити міжнародний порядок і вступити у конфлікт. Визнати, де це може бути, і, можливо, навіть діяти до того, як воно досягло точки неповернення. А наслідками такого вибору може бути короткострокове зростання прибутку або зменшення збитків при довгостроковому погіршені іміджу компанії, або навпаки.

Запрошені стейкхолдер розповіли про діяльність вітчизняних компаній в умовах війни, про проблеми, з якими зіткнулися підприємства, про соціальну відповідальність бізнесу та перспективи відбудови України і роль в цьому вітчизняних підприємств. З доповідями на актуальні теми виступили студенти-маркетологи Шпитко Дмитро та Морозюк Ілона (21 мб-ма). Жвава дискусія після доповідей показала, що інформацію була цікавою та корисною.