+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 18 вересня 2025

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ: СТАРТ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

17 вересня 2025 року на кафедрі маркетингу Уманського національного університету відбулося організаційне засідання студентського наукового гуртка, яке поклало початок активній науковій діяльності здобувачів спеціальності маркетинг у новому навчальному році.

Засідання відкрила завідувачка кафедри, доктор економічних наук, професорка Оксана Пенькова, яка представила амбітні плани та конкретні завдання для студентів спеціальності маркетинг на І семестр 2025-2026 навчального року. У своїй доповіді Оксана Пенькова наголосила на важливості участі в науковому гуртку для розвитку дослідницьких навичок майбутніх маркетологів.

Керівник студентського наукового гуртка Ольга СЕМЕНДА презентувала детальний план роботи на навчальний рік, який був винесений на обговорення та схвалений присутніми студентами. План передбачає регулярні зустрічі та активну підготовку до наукових заходів.

Важливою частиною засідання стало обрання старости гуртка, яке відбулося демократичним шляхом. Новообрана староста, Дарина ЮРЧЕНКО, отримала чіткі повноваження щодо координації діяльності членів гуртка та забезпечення ефективної комунікації з керівництвом кафедри.

Особлива увага під час засідання була приділена питанню активізації роботи студентів над написанням тез доповідей для участі в щорічній науковій конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики». Цей науковий захід традиційно збирає провідних фахівців галузі та надає студентам унікальну можливість презентувати результати власних досліджень.

Організаційне засідання продемонструвало високий рівень мотивації студентів та їхню готовність до активної участі в науковій діяльності. Кафедра маркетингу продовжує розвивати традиції якісної підготовки фахівців, поєднуючи фундаментальні знання з практичними навичками дослідницької роботи. Новий навчальний рік обіцяє бути насиченим та продуктивним для всіх учасників студентського наукового гуртка кафедри маркетингу Уманського національного університету.

 

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу