Остання редакція: 17 листопада 2020
Практичне заняття з дисциплін «Маркетинг» та «Маркетингові дослідження» зі стейкхолдером
В межах вивчення дисципліни «Маркетинг» студентами ІІІ курсу ОР «Бакалавр» та дисципліни «Маркетингові дослідження» студентами ІІ курсу ОР «Молодший бакалавр» було проведено практичне заняття зі стейкхолдером ВС «Євродім» на тему: «Методи збирання та аналізу маркетингової інформації».
Директор ВС «Євродім» Андрій Качур продемонстрував, яка саме маркетингова інформація необхідна в діяльності підприємств оптово-роздрібної торгівлі, за допомогою яких комп’ютерних програм здійснюється її оброблення та як враховуються отримані результати при плануванні подальшої діяльності.
Майбутні маркетологи задали чимало питань Андрію Григоровичу, на які отримали вичерпні відповіді, а деякі студенти виявили бажання пройти практику на даному підприємстві.