Практичне заняття з мерчандайзингу
23 листопада 2017 р. студенти маркетологи ознайомилися із особливостями мерчандайзингу в магазинах м. Умань.
У магазині «Comfy» директор Віта Олександрівна розкрила деякі особливості розміщення побутових товарів. В торгівельній мережі розробляються планограми розміщення товарів для кожного магазину, в залежності від розміру.
У фірмовому магазинні МПП «Агропромресурси» Людмила Миколаївна поділилася особливостями викладки продовольчих товарів (рибної та м’ясної продукції ) за принципом «Товарне сусідство».
«Особливістю торгівлі в магазині «Салат» є орієнтація на цільового споживача», – поділився досвідом розміщення товарів власник Брожина Володимир Іванович. Серед споживачів товарів 70-80 % – постійні клієнти, що і зумовлює специфіку розкладки товарів в залі.
Магазини торгівельної мережі «Фуршет» відрізняються особливостями розміщення товарів. Як пояснив студентам керівник магазину Олександр Сергійович, мережа співпрацює з відомими товаровиробниками, тому застосовуються сучасні технології мерчандайзингу з використанням POS матеріалів.
Юрій Мазур, доцент кафедри маркетингу