+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 24 березеня 2023

Практико-орієнтований підхід до навчання студентів-маркетологів

У процесі реалізації освітніх програм, з позицій необхідності упровадження сучасних активних методів навчання нового рівня освіти, на кафедрі маркетингу існує практика залучення професіоналів-практиків, що здійснюється шляхом організації гостьових лекцій. Завдяки таким заходам для здобувачів вищої освіти розширюються можливості поглиблення умінь та навичок з навчальних дисциплін циклу професійної підготовки з маркетингу.

Кафедра маркетингу продовжує практико-орієнтований підхід до навчального процесу. Так, 24 березня відбулася гостьова лекція  із залученням стейкхолдера – Олександра Володимировича Коваленка – менеджера із розвитку продуктів ТОВ «ДСВ-Україна», в рамках забезпечення освітньої компоненти «Маркетинг» (доцент Макушок О.В.) на тему: «Види маркетингу та їх характеристика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Під час виступу лектор ознайомив присутніх викладачів та студентів з діяльністю підприємства, яке є одним із передових селекційних компаній Німеччини на ринку сільськогосподарських культур; тенденціями розвитку селекційного аграрного ринку в Європі та потенційними можливостями України в нинішніх умовах. Стейкхолдер детально проаналізував маркетингові інструменти, які використовує компанія DSV на практиці, щоб залишатися конкурентоспроможною серед лідерів у галузі селекції рослин та виробництві насіння у Європі.

Корисним для студентів було передання практичного досвіду у новітніх напрямках маркетингової діяльності та надання рекомендацій щодо освоєння важливих фахових компетентностей для подальшого успішного працевлаштування. Заняття відбувалось у творчій та дружній атмосфері в режимі онлайн-конференції, де студенти та викладачі мали змогу поставити питання, на які Олександр Володимирович надавав аргументовані відповіді.

Кафедра маркетингу висловлює щиру вдячність Коваленку Олександру Володимировичу за приділений час для спілкування, а також за цінний практичний досвід щодо планування, організації та розвитку маркетингової діяльності, який мали нагоду отримати студенти і викладачі. Сподіваємося на подальшу співпрацю!