Результати чемпіонату з вирішення маркетингових кейсів
«Хто думає як переможець, рано чи пізно перемагає» (Річард Бах)
Участь студентів маркетологів у конкурсах кейсів є дуже корисним і цінним досвідом для їх професійного розвитку. Конкурси кейсів дають студентам можливість застосувати свої знання та навички в реальних ситуаціях, вирішувати складні завдання та розробляти маркетингові стратегії для різних компаній і брендів.
Чемпіонат з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром та Незалежного агентства федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID) дав студентам можливість використовувати свої знання з маркетингу, стратегічного планування, аналізу даних та інших аспектів маркетингової діяльності на практиці. Вони мали можливість розробити реальний маркетинговий план для Концерну Хлібпром.
Чемпіонат кейсів проводився у форматі командної роботи, це допомогло студентам розвинути навички спільної роботи, комунікації, лідерства та розв'язання проблем у групі.
По закінченню чемпіонату команда «Міраж» отримала сертифікати учасників, а команда «Незламні» стали фіналістами.
Отримання солодких подарунків від Концерну Хлібпром стало приємним сюрпризом для студентів.
Учасники чемпіонату висловлюють свою вдячність Концерну Хлібпром та Незалежному агентству федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID) за можливість отримання практичного досвіду у сфері маркетингу.
Валентина ЛЕМЕНТОВСЬКА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу