+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 31 травня 2022

СЕКЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРИУРОЧЕНОЇ 135-РІЧЧЮ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО І ПЕДАГОГА У ГАЛУЗІ СЕЛЕКЦІЇ І НАСІННИЦТВА ІВАНА МАКСИМОВИЧА ЄРЕМЄЄВА

31 травня 2022 року на кафедрі маркетингу проведено секційне засідання Всеукраїнської студентської наукової конференції, приуроченої 135-річчю від дня народження видатного вченого і педагога у галузі селекції і насінництва Івана Максимовича Єремєєва.

В роботі секції взяли участь 12 студентів та 7 викладачів кафедри маркетингу. Протягом її роботи було заслухано і обговорено наукові доповіді студентів, в яких знайшли відображення наступні проблемні питання:

 

РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Доповідач – Кононюк А.С., 11м-ма

Науковий керівник – к.е.н., доцент Харенко А.О.

ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ У РІТЕЙЛІ: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ

Доповідач – Лактіонов Д.І., 11м-ма

Науковий керівник - к.е.н., старший викладач Семенда О.В.

ВІТЧИЗНЯНИЙ РИНОК ПРОДУКЦІЇ РОСЛИННИЦТВА: ОСОБЛИВОСТІ СПОЖИВАННЯ

Доповідач – Люлько А.В., 11 м-ма

Науковий керівник - к.е.н., доцент Корман І.І.

ТРЕНДИ ІНТЕРНЕТ МАРКЕНТИГУ У 2022 РОЦІ

Доповідач – Маєвська М.Т, 11 м-ма

Науковий керівник - к.е.н., доцент Лементовська В.А.

ЦІЛІ ТАЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЇ

Доповідач – Мамай В.О., 11м-ма

Науковий керівник – к.е.н., доцент Цимбалюк Ю.А.

FACTORS OF THE FORMATION OF MARKETING COMMODITY POLICY OF AGRICULTURAL ENTERPRISES DURING THE RUSSIAN-UKRAINIAN WAR

Доповідач – Шалієвський Т.П., 11м-ма

Науковий керівник – д.е.н., доцент Пенькова О.Г.

ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ НА ПРИКЛАДІ ВОЛОНТЕРСЬКОГО РУХУ

Доповідач – Дрозд А.Д., 41-ма

Науковий керівник – д.е.н., доцент Пенькова О.Г.

ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПОСЛУГИ ЕЛЕВАТОРНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Доповідач – Кивгила А.І.,  41-ма

Науковий керівник - к.е.н., доцент Харенко А.О.

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Доповідач - Волошин А.Ю., 21-ма

Науковий керівник – к.е.н., старший викладач Семенда О.В.

Marketing as a business philosophy

Доповідач – Долженко П.С., 21-ма

Науковий керівник – к.е.н., доцент Макушок О.В.

ІСТОРІЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ ТА ЇЇ РОЛЬ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ

Доповідач - Вілонова М.Ю., 11к-о

Науковий керівник – к.е.н., доцент Корман І.І.

РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ

Доповідач – Цурашенко А.М., 11к-ф

Науковий керівник - к.е.н., доцент Корман І.І.

 

Найкращими визнано доповіді студентів:

Перше місце – Маєвська М.П. (11 м-ма)

Друге місце – Дрозд А.Д. (41-ма), Кивгила А.І. (41-ма)

Третє місце – Волошин А.Ю. (21-ма)

Керівник секції д.е.н. О.Г.Пенькова подякувала всім учасникам за активну участь у роботі секції і запропонувала оформити матеріали своїх досліджень у вигляді статей з опублікуванням їх у збірнику наукових праць УНУС.

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент, старший викладач кафедри маркетингу