+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 22 квітня 2021

СЕКЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРИУРОЧЕНОЇ 150-РІЧЧЮ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО І ПЕДАГОГА У ГАЛУЗІ БДЖІЛЬНИЦТВА ІПОЛІТА ІВАНОВИЧА КОРАБЛЬОВА

22 квітня 2021 року на кафедрі маркетингу проведено секційне засідання Всеукраїнської студентської наукової конференції, приуроченої 150-річчю від дня народження видатного вченого і педагога у галузі бджільництва Іполіта Івановича Корабльова.
В роботі секції взяли участь 19 студентів та 9 викладачів кафедри маркетингу. Протягом її роботи було заслухано і обговорено наукові доповіді студентів, в яких знайшли відображення наступні проблемні питання: психологічні аспекти ціноутворення; особистість як фактор формування поведінки споживачів; вплив кольору упаковки на вибір споживачами товарів; особливості маркетингу промислового підприємства; оцінка ефективності рекламної діяльності агентств нерухомості; дослідження впливу системи маркетингу на поведінку споживача; пріоритети етики підприємництва в діяльності маркетингу та інші.
Найкращими визнано доповіді студентів:
Перше місце – Маєвська М.Т (41-ма)
Друге місце – Кивгила А.І. (31-ма)
Третє місце – Зіновкін Б.К. (31-ма)
Керівник секції д.е.н. Пенькова О.Г. подякувала всім учасникам за активну участь у роботі секції і запропонувала оформити матеріали своїх досліджень у вигляді статей з опублікуванням їх у збірнику наукових праць УНУС.