Секційне засідання кафедри маркетингу Всеукраїнської студентської наукової конференції, приуроченої 175-річчю Уманського НУС
24 квітня 2019 року на кафедрі маркетингу проведено секційне засідання Всеукраїнської студентської наукової конференції, приуроченої 175-річчю Уманського НУС.
В роботі секції взяли участь 33 студенти та 9 викладачів кафедри маркетингу. Протягом її роботи було заслухано і обговорено наукові доповіді студентів, в яких знайшли відображення наступні проблемні питання: особливості організації маркетингової діяльності промислових підприємств; актуальні питання маркетингу закладів вищої освіти; взаємозв’язок іміджу підприємства та його конкурентної позиції на ринку; розвиток маркетингового стратегічного планування в сільськогосподарських підприємствах; фактори мотивації поведінки споживачів на ринку сільськогосподарської продукції; нетрадиційні види реклами та інші.
Найкращими визнано доповіді студентів:
Перше місце – Гасюк В.В. (11м-ма)
Друге місце – Степанюк О.О. (21-е)
Третє місце – Костюк А.М. (11м-ма)
Керівник секції д.е.н. Пенькова О.Г. подякувала всім учасникам за активну участь у роботі секції і запропонувала оформити матеріали своїх досліджень у вигляді статей з опублікуванням їх у збірнику студентських наукових праць.
Тетяна Бортник, доцент кафедри маркетингу