Сертифікат про успішне проходження курсу «Комунікаційні інструменти для побудови репутації», наданий викладачем Києво-Могилянської академії Анастасією Нуржинською (Троцькою) на платформі Prometheus
Курс був спрямований на набуття практичних навичок розробки та реалізації комунікаційних кампаній з використанням різних мультимедійних інструментів.
Надзвичайно цікавими та сучаснимибулитеми курсу. Наприклад: «Людина як бренд. СамоPR», де розкривалися складові професійного резюме та просування себе як бренду. Сьогодні без цього в сучасному світі ніяк, адже поки ти сам себе не проявиш, ніхто на тебе не зверне увагу.
Також була тема: «Інструменти для успішної співпраці зі ЗМІ», в якій ми розглядали як правильно подати інформацію, щоб зацікавити журналістів для її висвітлення, ознайомлювалися з успішними компаніями та їх секретами.
Кожна лекція підкріплювалася дуже цікавими завданнями: перегляд фільму, прочитання книги чи аналіз успішних осіб. Це був незабутній досвід створити власне портфоліо, правильно побудоване резюме, розробку комунікаційної стратегії для улюбленого бренду або роботи нашої мрії, покращити свої профілі в соціальних мережах, розробки digital контент плану, підготовки базових документів для прес пакету і ще багато цікавих завдань. Кожну лекцію ми закріплювали проходженням тестів, що дало більший ефект запам’ятовування інформації.
Я вдячна своїй кафедрі за інформацію про можливість пройти курс «Комунікаційні інструменти для побудови репутації». І завдяки освітній платформі Prometheus, пізнання даного курсу було не тільки цікавим та корисним, але і дуже зручним.
Альвіна Кивгила, студентка 31-ма групи