+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 13 вересня 2021

Спільна лекція з дисципліни «Маркетинг» зі стейкхолдером

13 вересня 2021 року завідувачем кафедри маркетингу Пеньковою О.Г. та менеджером із залучення клієнтів філії ПАТ ДПЗКУ «Уманський елеватор» Кочубієм М.М. було проведено спільну лекцію на тему «Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень» для студентів 31-ма, 11к-ма, 21мб-ма груп. Теоретичні аспекти теми заняття розкрила Пенькова О.Г. Микола Миколайович розповів здобувачам освіти про зміст та методи збирання маркетингової інформації, що використовує менеджмент Уманського елеватору для організації ефективної діяльності та розроблення маркетингових стратегій, охарактеризував особливості маркетингових досліджень ринку елеваторних послуг та навколишнього бізнес-середовища підприємства. Збагачення теоретичного матеріалу прикладами з практики діючого суб’єкта господарювання сприяло кращому засвоєнню теми, надало поштовх для роздумів здобувачів щодо компетентностей сучасного маркетолога, оскільки, як вірно наголосив Микола Миколайович, лише освіта впродовж життя, постійне поповнення знань дозволяє бути конкурентоспроможним на ринку праці.

Колектив кафедри маркетингу Уманського НУС висловлює подяку керівництву філії ПАТ ДПЗКУ «Уманський елеватор» та особисто Кочубію Миколі Миколайовичу за плідну співпрацю, допомогу у підготовці та реалізації ОП «Маркетинг», консультування у проведенні наукових досліджень, зокрема статті «Використання інструментарію маркетингу послуг елеваторами України» (https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/579).