Спільна лекція за участю стейкхолдера з дисципліни «Маркетингові дослідження»
Важливе значення для формування спеціаліста у будь-якій сфері діяльності має практичний досвід, яким можуть поділитися практикуючі фахівці. 27 вересня 2022 року в рамках вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» для розгляду теми «Методи збирання і аналізу маркетингової інформації» до проведення лекційного заняття було запрошено представника німецького відділення фірми Smeg Олександра Богудлова (м. Мюнхен, Німеччина). Стейкхолдер ознайомив здобувачів з історією та продукцією компанії, розкрив основні напрямки маркетингової діяльності німецького відділення компанії, методи збору маркетингової інформації, які вони використовують. Здобувачів цікавили особливості зарубіжного досвіду збору та обробки маркетингової інформації, можливість його використання вітчизняними підприємствами.
Інформація була цікава та корисна для здобувачів. Щиро вдячні Олександру Богудлову за те, що знайшов час та можливість поділитися практичним досвідом роботи.
Ірина Корман, к.е.н., доцент кафедри маркетингу