+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 21 вересня 2021

Спільна лекція зі стейкхолдером з дисципліни «Маркетингові дослідження»

21 вересня 2021 року доцентом кафедри маркетингу Іриною Корман була проведена відкрита лекція для студентів 41-ма та 21 к-ма груп з дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему: «Структура та процес маркетингових досліджень» із залученням стейкхолдера – менеджера зі збуту засобів захисту рослин ТОВ «Сингента» Олександра Терещука.

ТОВ «Сингента»  є одним із лідерів світового агробізнесу. До портфоліо «Сингенти» входить понад 80 засобів захисту рослин, а також велика кількість гібридів і сортів насіння польових та овочевих культур. В українському відділенні компанії працює більше 300 фахівцівю. Метою компанії «Сингента» в Україні є пропозиція комплексних рішень для українських аграріїв та партнерство, якому віддають перевагу українські та міжнародні компанії.

Ірина Корман розкрила теоретичний зміст теми. Олександр Терещук ознайомив студентів з історією компанії, основними напрямами діяльності, особливостями планування та організації процесу маркетингових досліджень на підприємстві. Студентів зацікавив виступ, вони ставили питання доповідачу щодо практичних аспектів діяльності аграрних підприємств в Україні, окремих етапів маркетингових досліджень.

Зустріч була змістовною і корисною для професійного формування фахівців з  маркетингу. Доповнення теоретичного матеріалу лекції прикладами з практики діючого суб’єкта господарювання сприяло кращому розумінню теми.

 

Ірина Корман, доцент кафедри маркетингу