Спільна онлайн-лекція зі стейкхолдером освітньо-професійної програми «Маркетинг» з дисципліни «Маркетингове ціноутворення»
21 березня 2023 року в рамках реалізації освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» було проведено спільну лекцію з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» на тему «Маркетингові стратегії ціноутворення» доцентом кафедри маркетингу Валентиною Лементовською та заступником начальника відділу маркетингу ПрАТ «Мегомметр» Миколою Марченком.
Валентина Лементовська розповіла теоретичні питання лекції: характеристику цінових стратегій та їх варіанти; оцінку цінових стратегій підприємств. В межах лекції було розглянуто поняття маркетингової цінової стратегії, основні елементи та етапи процесу розроблення цінової стратегії, вплив неврахування інформації на цінові рішення. Також було названо типи цінових стратегій та їх економічні характеристики.
Практичну частину лекції розкрив здобувачам освіти Микола Марченко. Стейкхолдер ознайомив здобувачів з історією та продукцією ПрАТ «Мегомметр», розповів про основні напрямки маркетингової діяльності підприємства. Особливу увагу, було приділено питанню формування маркетингової цінової стратегії під час воєнного стану.
Озвучена Миколою Марченком інформація викликала значний інтерес у здобувачів, що проявилося у значній кількості запитань.
Дякуємо Миколі Валерійовичу за приділений час та безцінний практичний досвід, яким він поділилася зі здобувачами!
Валентина Лементовська, к.е.н., доцент кафедри маркетингу