+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 16 березеня 2021

Спільне практичне заняття зі стейкхолдером-роботодавцем з дисципліни «Комунікаційна діяльність»

16 березня 2021 року доцентом кафедри маркетингу Валентиною Лементовською було проведено відкрите практичне заняття з дисципліни «Комунікаційна діяльність» на тему: «Комунікативний процес як основа спілкування» для здобувачів початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти із залученням стейхолдера – співвласника рекламної агенції «Красновид» Юлією Красновид.

Надзвичайно важливим інструментом комунікації для підприємства є соціальні мережі. Щоб успішно вести бізнес, будувати бренд, комунікувати з аудиторією, продавати, потрібен Instagram. Нині Instagram — невід’ємна частина життя для більшості, а також дієвий інструмент для розв’язання особистих та бізнес-завдань.

 Одна з найбільших переваг Instagram — це простота спілкування з читачами. Instagram — це сервіс для публікації та обговорення зображень. Окрім того, Юлія Красновид зосередила свою увагу на питанні «Instagram очима роботодавців» та розповіла про використання Instagram як одного із методів аналізу потенційних працівників.

Юлія запропонувала студентам переглянути особисту сторінку в Instagram, сторінку Юрія Красновида та офіційну сторінку рекламної агенції «Красновид», а також поділитись присутніх коментарями про перше враження після перегляду цих сторінок.

Окрім того, Юлія Красновид переглянула сторінки в соцмережах студентів та оцінила їх з точки зору роботодавця.

Юлія надала декілька порад для майбутніх маркетологів щодо правил успішного введення сторінки в Instagram.

Студенти зацікавлено слухали презентацію доповідача, після чого поставили запитання щодо Instagram як інструмента комунікаційної діяльності та отримали вичерпні відповіді.

 

Валентина Лементовська, к.е.н., доцент кафедри маркетингу