+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 23 вересня 2025

Співпраця з Українською Асоціацією Маркетингу: магістри-маркетологи опановують практичні інструменти конкурентоспроможності аграрних підприємств

Студенти-магістри 21м-ма Уманського НУ (спеціальність «Маркетинг») 23.09.2025 року взяли участь у практичному занятті з дисципліни «Маркетингові механізми конкурентоспроможності аграрних підприємств» (викладач – д.е.н., професор Оксана ПЕНЬКОВА) у форматі співпраці з бізнес-практиком – Олександром Устьяном.

Спікер, к.е.н., доцент кафедри маркетингу ПУЕТ, експерт із більш ніж 14-річним досвідом роботи у сфері маркетингу та реклами, презентував тему «Стратегія для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах». Його професійний досвід у реалізації понад 500 рекламних проєктів на міжнародних ринках дав студентам можливість критично оцінити прикладні аспекти побудови конкурентних стратегій для аграрних підприємств в умовах непередбачуваності ринку.

Таке залучення стейкхолдерів є важливим чинником розвитку освітньої програми, адже дозволяє інтегрувати сучасний досвід бізнес-середовища в підготовку здобувачів вищої освіти.

Висловлюємо щиру вдячність Олександру Устьяну та Українській Асоціації Маркетингу за співпрацю та підтримку у розвитку практичних навичок студентів.

 

Оксана ПЕНЬКОВА, д.е.н., професор кафедри маркетингу