Студентський науковий гурток кафедри маркетингу
20 вересня на кафедрі маркетингу відбулось організаційне засідання наукового студентського гуртка. Завідувач кафедри д.е.н. Пенькова О.Г. проінформувала студентів про необхідність активізації наукової роботи ними, що є невід’ємною складовою державних стандартів вищої освіти. При цьому пріоритетними завданнями роботи гуртка на 2017-2018 н. р. є: підготовка студентів до участі в конкурсі наукових робіт, Всеукраїнських конференціях та олімпіадах, написання наукових студентських статей; презентація і обговорення результатів наукових досліджень студентів.
Керівник гуртка Бортник Т.І. представила для обговорення план роботи наукового студентського семінару на І семестр 2017 – 2018 н.р.. Вона проінформувала студентів про те, що наукова робота повинна узгоджуватись з індивідуальним планом написання дипломних робіт. Проходження всіх етапів науково-дослідної роботи і захист звітів про проходження виробничої практики складають основу допуску студентів до написання кваліфікаційної роботи. Так, студенти ІІІ курсу презентують результати досліджень теоретичних основ досліджуваної проблематики, студенти ІV - представляють практичні результати досліджень, магістри – в обов’язковому порядку зобов’язанні апробувати результати досліджень на Всеукраїнських наукових студентських конференціях і опублікувати 2 статті.
Студент ІV курсу Косевич Денис поділився з членами гуртка досвідом участі в ІІ турі олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». На його думку, участь у даному заході дала можливість зробити самооцінку рівня фахової підготовки, познайомились з досвідом організації навчального процесу в інших вузах, розширити коло спілкування з студентами споріднених спеціальностей.
Т.І. Бортник, к.е.н., доцент кафедри маркетингу