+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 01 жовтня 2025

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК «МАРКЕТОЛОГ І СЬОГОДЕННЯ»: АКТИВІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ МАГІСТРІВ

01 жовтня 2025 року на кафедрі маркетингу Уманського національного університету відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «Маркетолог і сьогодення». Захід був спрямований на активізацію роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти з підготовки та написання кваліфікаційних робіт.

У рамках засідання проведено науковий студентський семінар, під час якого свої напрацювання представили магістри 21м-ма групи: Долженко Павло Сергійович, Кульчицький Михайло Вікторович, Личманюк Владислав Васильович, Майданюк Ярослав Русланович, Мукін Тимофій Олександрович, Попівський Олег Сергійович, Ротаєнко Сергій Олександрович

Студенти презентували результати своїх досліджень з актуальних питань маркетингу, продемонстрували вміння здійснювати аналітичні узагальнення, формувати наукові висновки та обґрунтовувати практичні рекомендації.

Після виступів відбулося активне обговорення доповідей, під час якого учасники семінару мали можливість поставити запитання, висловити пропозиції та поділитися власними думками щодо подальших напрямів досліджень.

Проведений захід вкотре підтвердив важливість роботи студентського наукового гуртка як ефективної форми залучення здобувачів до наукової діяльності, розвитку їх дослідницьких компетентностей та підготовки до виконання магістерських робіт.

 

Ольга СЕМЕНДА, к.е.н., доцент кафедри маркетингу