+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 22 березеня 2017

«Теоретичні і практичні аспекти використання маркетингових технологій у розвитку бізнесу»

Маркетинг є складовою успішного бізнесу. В умовах ринкової економіки, для досягнення успіху, підприємства повинні створювати власні маркетингові розробки на основі останніх досліджень ринку та використовувати при цьому новітні технології. 22 березня кафедрою маркетингу проведено науковий семінар, на якому обговорили актуальні питання, що стосуються теоретичних і практичних аспектів використання маркетингових технологій у розвитку бізнесу.

На семінар були запрошені: начальник управління агропромислового розвитку, начальник відділу з економічного аналізу, соціально-трудових відносин, функціонування аграрного ринку та врегулювання відносин власності Уманського управління агропромислового розвитку Уманської районної державної адміністрації - Мовчанюк Валентина Олексіївна  та директор приватного підприємства «Колізей» - Шерегеда Микола Олександрович.

Зав. кафедри маркетингу, доктор економічних наук - Пенькова Оксана Георгіївна привітала учасників наукового семінару і наголосила, що в сучасному світі майже всі сфери людського буття тією чи іншою мірою пов’язані з використанням маркетингових інструментів. Переважна більшість громадян не лише є об’єктами маркетингових впливів, а будучи споживачами, маючи власні потреби, смаки, вподобання активно впливають на рішення товаровиробників щодо формування товарного асортименту. Це зумовило перехід від маркетингу типу «зроби і продай» до маркетингу «почуй і відгукнись», від маркетингу угод до маркетингу взаємовідносин з клієнтами.

Трансформація парадигм економіки знаходила своє відображення і в еволюції концепцій маркетингу. Сучасний етап панування гуманістичної концепції економіки та переходу до економіки знань обумовив усвідомлення підприємцями необхідності використання інтернет-маркетингу та внутрішнього маркетингу. Отже, розвиток реальної економічної дійсності та теорії маркетингу є діалектично обумовленими. Тому обмін досвідом та знаннями між теоретиками та практиками на таких наукових семінарах є вкрай важливим і, сподіваюсь, дозволить учасникам по новому поглянути на проблеми використання маркетингових технологій у бізнесі і надихне на генерацію нових ідей.

Продовжила семінар Мовчанюк Валентина Олексіївна. Було зазначено, що будь-яке підприємство бажає мати успішне виробництво та стабільні грошові надходження. Саме аграрний комплекс має пріоритетний напрямок розвитку. Нажаль, кризова ситуація в країні нанівець звела галузь тваринництва в Уманському районі, проте рослинництво залишається прибуткове.  Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств Уманського району має позитивну динаміку завдяки  транспортному сполученню та вирощуванню  якісної  продукції. Були обговоренні питання орендних та трудових відносин сільськогосподарських підприємств, системи оподаткування в аграрній сфері. Доволі актуальним і дискусійним було питання продажу землі.   

Кожен з нас коли-небудь замислювався про створення власного бізнесу, власної справи. Відрити кіоск з журналами, магазин, туристичну фірму, ательє,  рекламне агентство, танцювальну студію, спортивний зал, перукарню тощо. Ці мрії здаються неможливими, зважаючи на оточуючий світ. Всі «місця під сонцем» бізнесу зайняті, все вже поділено, потрібні величезні кошти, зв’язки серед чиновників, оригінальні ідеї й т.п.
Шерегеда Микола Олександрович  в своїй промові поділився досвідом створення та ефективного функціонування власного бізнесу в м. Умань. Переїхавши з сім’єю з окупованих територій та маючи мізерний стартовий капітал в 100$, він за 3 роки спромігся досягти успіху. В процесі дискусії були зазначені ризики при створенні власного бізнесу, досвід створення власного бренду, відкриття магазинів, ціноутворення прийнятного для споживачів, розробка та виготовлення рекламної продукції, створення робочих місць, стимуляції працівників і як результат отримання виторгу та прибутків за рахунок активного збуту та використання прогресивних методів торгівлі.

Доповіді, які були представлені, відрізнялися різноманітною тематикою і характеризувалися глибокою науковою місткістю. Студенти та професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу спільно з доповідачами провели жваве обговорення актуальних питань розвитку бізнесу.

Ольга Семенда, старший викладач кафедри маркетингу