+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 14 грудня 2017

Топ-10 споживчих трендів на 2018 рік

  • Користувачі хочуть керувати пристроями за допомогою інтонацій, міміки та жестів
  • Люди будуть носити бездротові навушники цілодобово, навіть уві сні
  • 51% користувачів доповненої і віртуальної реальностей вірять, що завдяки цим технологіям реклама не буде відрізнятися від рекламованих товарів і послуг

 

Ericsson Consumer Lab презентував щорічний топ споживчих трендів. Дослідження The 10 Hot Consumer Trends for 2018 and beyond описує тенденції, які будуть актуальними, починаючи з 2018 року. Цього разу у звіті помічається зсув парадигми – користувачі очікують від цифрових пристроїв людських реакцій на запити: розпізнання жестів, міміки, інтонації голосу та реагування на дотики.

10 споживчих трендів, які будуть актуальними з 2018 року

1. Тіло як інтерфейс  - більше половини нинішніх користувачів інтелектуальних голосових помічників розраховують на можливість використання жестів, емоцій, інтонацій голосу і дотиків для взаємодії з технологічними пристроями. Дві третини опитаних вірять в те, що приблизно через три роки з гаджетами можна буде спілкуватися так само, як із людьми.

2. Розширені можливості слухання  - виробники смартфонів прибирають звичні роз’єми для навушників, змушуючи користувачів купувати бездротові. 81% опитаних вірять, що вже через п’ять років навушники можна буде не виймати з вух навіть для підзарядки. 63% користувачів хочуть, щоб навушники мали функцію перекладу з однієї мови на іншу в режимі реального часу, а 52% бажають, щоб вони блокували хропіння членів сім’ї.

3. Вічні новачки - 30% опитаних не встигають стежити за розвитком технологій, і це викликає в них стрес і відчуття безпорадності. Однак при цьому 55% відзначають, що саме нові технології дозволяють отримувати нові знання, необхідні їм для роботи. Особлива роль належить Інтернету: на думку 46% респондентів, він дозволяє як швидко отримувати нові знання, так і скоріше забувати вивчене.

4. Соцмережі перетворюються у ЗМІ - соціальні медіа, що починалися як майданчик для спілкування, все частіше використовуються для трансляції особистих думок користувачів з великим числом підписиників. 55% опитаних впевнені в тому, що соцмережі використовуються для просування ідей і думок в інтересах тієї чи іншої групи впливу. 39% вважають, що знаменитості платять за збільшення числа фоловерів, а ще стільки ж людей втомилися від повідомлень компаній з проханням лайкнути їх корпоративну сторінку. Приблизно половина респондентів вірить, що штучний інтелект можна використовувати для перевірки достовірності новин і фактів, які з’являються в соціальних мережах.

5. Занадто розумна реклама - 40% користувачів готові терпіти рекламу в обмін на безкоштовні послуги, а 60% хочуть блокувати небажану рекламу за допомогою штучного інтелекту. Тим часом, технології доповненої віртуальної реальності, що використовуються в рекламі, з часом можуть замінити собою рекламовані товари і послуги.

Наприклад, може статися так, що людина буде задовольнятися добре з імітованим віртуальним пляжем замість поїздки на справжнє море.

6. Дивацтва спілкування - 50% опитаних вважають, що неможливість відрізнити людину від робота здається їм дивною і лякаючою перспективою. 40% також з побоюванням ставляться до того, що смартфони зможуть реагувати на їх настрій.

7. Святкове життя - 32% опитаних, в числі яких студенти, вважають, що їм не потрібна робота як сенс життя. 40% хотіли б, щоб замість них працювали роботи. 49% висловили інтерес до базового доходу, а третина вважає нормальним не працювати до тих пір, поки у них є хоча б мінімальні засоби до існування.

8. Життя у фотографії - половина опитаних хоче мати смартфони, що знімають фотографії в 3D. На думку 75% респондентів, через 5 років технології віртуальної і доповненої реальності дозволять заново проживати сфотографовані на телефон моменти. Для повноти відчуттів 55% користувачів AR і VR хочуть мати рукавички або взуття, що дозволить взаємодіяти з віртуальними об’єктами з фотографії.

9. Літаючі таксі та велосипеди - дорожній трафік − проблема всіх мегаполісів, і вирішити її споживачі сподіваються за допомогою літаючих таксі: інтерес до цього засобу пересування проявили 40% опитаних. 39% вважають, що в їхньому місті необхідні спеціальні повітряні дороги для дронів і літаючих засобів пересування. Правда, при цьому 38% побоюється падіння дрона на голову.

10. Заряджене майбутнє - необхідність мати постійний доступ до джерел енергії та Інтернету для безлічі користувачів та пристроїв формує потребу в інноваційних джерелах живлення. До того ж, ці джерела повинні бути мобільними. Більше 80% опитаних вважає, що через п’ять років з’являться акумулятори, які повністю вирішать проблему з необхідністю постійної підзарядки пристроїв. У найближчому майбутньому пристрої не матимуть ні фізичних, ні віртуальних кнопок, а для управління ними смартфони не знадобляться. Це абсолютно необхідна зміна, оскільки людям буде непросто освоювати все нові інтерфейси пристосувань і пристроїв, підключених до Інтернету речей. Зараз людям доводиться вдаватися в тонкощі функціонування використовуваних ними пристроїв. Однак в майбутньому ситуація зміниться, і вже пристрої будуть дізнаватися про звички своїх власників. Щоб взаємодія була комфортною, пристрої повинні бути підключені до хмарних технологій обробки даних і реагувати на запити протягом мілісекунд. Це створює нові вимоги для мереж передачі даних.

 

http://dkr.com.ua/news/11432/