+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 15 вересня 2017

Тренінг з маркетингу для сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів

В рамках партнерства між Уманським національним університетом садівництва та проектом «Створення регіонального навчально-практичного центру розвитку багато функціональних кооперативів», що впроваджує та фінансує Європейський Союз у рамках програми «Підтримка політики регіонального розвитку в Україні» 13 вересня 2017 р. було проведено навчально-практичний семінар з управління сільськогосподарськими обслуговуючими кооперативами у рамках проекту “Створення регіонального  навчально-практичного центру розвитку багатофункціональних кооперативів” на базі Управління агропромислового розвитку Черкаської ОДА. Активну участь в даному заході взяла доцент кафедру маркетингу Ольга Макушок.

Вона провела практичний тренінг з маркетингу для членів сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, а саме розглянула особливості формування кооперативного маркетингу, надала практичні рекомендації щодо розробки маркетингових стратегій кооперативів, створення торгівельних марок та брендування кооперативної продукції, відповіла на всі питання цільової аудиторії з питань маркетингу в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах.

 

 

Ольга Макушок, доцент кафедри маркетингу