+38 (04744) 3-18-24
Меню
Остання редакція: 27 квітня 2023

Участь маркетологів у чемпіонаті з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром та Незалежного агентства федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID)

Здобувачі вищої освіти ОР «Бакалавр» ОП «Маркетинг» взяли участь в чемпіонаті з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром, який  розпочав співпрацю з незалежним агентством федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID) в проєкті «Економічна підтримка України». Метою проєкту є пошук талантів й залучення молоді та студентства до розвитку українського підприємництва.

До участі в Чемпіонаті з вирішення бізнес-кейсів були запрошенні студенти українських вишів, які мріють реалізувати себе в сфері маркетингу.

Чемпіонат проходить у два етапи. На першому етапі Кейсу-чемпіонату було запропоновано створити нову лінійки хліба для покоління зумерів, на яку будуть звертати увагу і яка змінить культуру споживання хліба.

Ярослав ЖИДИК, консультант міжнародної компанії, розповів про кейсові проєкти та цінність кейсів з точки зору Проєкту USAID «Економічна підтримка України».

Із  вступним словом звернулась до команд  Олена ДМИТРЕНКО - директор з персоналу зі зв'язків з громадськістю Концерну Хлібпром. Вона проінформувала про цінність кейсів, про суть завдання, надала поради щодо розв'язку кейсу.

 Ярослав Жидик детальніше розповів про завдання кейсу:

 - потрібно придумати хліб, чи можна іншу хлібо-булочну продукцію?

- скільки може бути людей в команді?

- як виготовляється упаковка продукції?

- потрібно пропонувати один продукт, чи можна лінійку продуктів, які будуть об'єднані ідеєю?

- як правильно презентувати результати опитування?

- який ринок збуту продукції?

- чи потрібно пекти пробний зразок хліба?

Якщо ідеї, які запропонують команди, сподобаються керівництву Концерну, вони зможуть разом впровадити їх в життя!

Для участі у кейс-чемпіонаті було створено 2 команди по 4 особи: «Міраж» та «Незламні».

Команди в телеграм-бесіді ознайомились з детальною презентацією кейсу та мали можливість отримувати новини чемпіонату і підказки від експертів.

Студенти зацікавились можливістю реально долучитись до реалізації ідеї разом з підприємством та  отримати практичний досвід та уявлення про маркетинг на підприємстві.

 

Валентина Лементовська, к.е.н., доцент кафедри маркетингу