Участь маркетологів у чемпіонаті з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром та Незалежного агентства федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID)
Здобувачі вищої освіти ОР «Бакалавр» ОП «Маркетинг» взяли участь в чемпіонаті з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром, який розпочав співпрацю з незалежним агентством федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID) в проєкті «Економічна підтримка України». Метою проєкту є пошук талантів й залучення молоді та студентства до розвитку українського підприємництва.
До участі в Чемпіонаті з вирішення бізнес-кейсів були запрошенні студенти українських вишів, які мріють реалізувати себе в сфері маркетингу.
Чемпіонат проходить у два етапи. На першому етапі Кейсу-чемпіонату було запропоновано створити нову лінійки хліба для покоління зумерів, на яку будуть звертати увагу і яка змінить культуру споживання хліба.
Ярослав ЖИДИК, консультант міжнародної компанії, розповів про кейсові проєкти та цінність кейсів з точки зору Проєкту USAID «Економічна підтримка України».
Із вступним словом звернулась до команд Олена ДМИТРЕНКО - директор з персоналу зі зв'язків з громадськістю Концерну Хлібпром. Вона проінформувала про цінність кейсів, про суть завдання, надала поради щодо розв'язку кейсу.
Ярослав Жидик детальніше розповів про завдання кейсу:
- потрібно придумати хліб, чи можна іншу хлібо-булочну продукцію?
- скільки може бути людей в команді?
- як виготовляється упаковка продукції?
- потрібно пропонувати один продукт, чи можна лінійку продуктів, які будуть об'єднані ідеєю?
- як правильно презентувати результати опитування?
- чи потрібно пекти пробний зразок хліба?
Якщо ідеї, які запропонують команди, сподобаються керівництву Концерну, вони зможуть разом впровадити їх в життя!
Для участі у кейс-чемпіонаті було створено 2 команди по 4 особи: «Міраж» та «Незламні».
Команди в телеграм-бесіді ознайомились з детальною презентацією кейсу та мали можливість отримувати новини чемпіонату і підказки від експертів.
Студенти зацікавились можливістю реально долучитись до реалізації ідеї разом з підприємством та отримати практичний досвід та уявлення про маркетинг на підприємстві.
Валентина Лементовська, к.е.н., доцент кафедри маркетингу