Участь маркетологів у науковому студентському гуртку факультету економіки і підприємництва
22.11.2022 відбулося онлайн засідання студентського наукового гуртка на рівні факультету економіки і підприємництва, в якому брала участь студентка 21м-ма групи Марина Маєвська, представивши доповідь на тему: «Management of marketing activities of Ukrposhta», яка є результатом дослідження за темою кваліфікаційної роботи.
Питання управління маркетинговою діяльністю є основною частиною діяльності організації, завданнями якої є дослідження цільової аудиторії на товар чи послугу, її інтересів та того, що може привернути увагу даної категорії людей, створення комунікаційного запиту у формі рекламного звернення, його демонстрація та контроль отриманих показників ефективності у результаті проробленої роботи. Доповідь була актуальною, цікавою і викликала ряд питань у присутніх, адже Марина розкрила не лише теоретичну базу поняття, класифікації та етапів розробки маркетингової стратегії, а й розглянула практичні засади розробки маркетингової стратегії на прикладі АТ «Укрпошта». Запропонована Мариною маркетингова стратегія для АТ «Укрпошта», дозволить: розшити клієнтську базу, збільшити обсяги продажів, підвищити якість обслуговування клієнтів, підняти рівень лояльності споживачів, посилити конкурентоспроможність послуг, збільшити рівень чистого доходу.
Колектив кафедри дякує Марині Маєвські за цілеспрямованість, наполегливість, бажання розвиватись у надскладний економічний і психологічний для всіх час.
Ольга Семенда, к.е.н., доцент кафедри маркетингу