Участь маркетологів в «Аграрно-політичних дебатах»
3 квітня відбувся ІІ тур «Аграрно-політичних дебатів» на базі кафедри фінансів, банківської справи та страхування. Участь у дебатах взяли переможці І туру, яких було об’єднано в 6 команд по три учасника від кожної спеціальності факультету економіки і підприємництва. Напередодні дебатів відбулося жеребкування серед команд, де їм було запропоновано обрати позицію «за» чи «проти» з таких дискусійних тем:
1) Зняття мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення – введення вільного ринку землі;
2) Скасування спеціального режиму оподаткування для сільськогосподарських товаровиробників – збереження податкових переваг;
3) Підтримка розвитку сімейних фермерських господарств – скорочення впливу великих аграрних підприємств / агрохолдингів;
4) Диверсифікація виробництва чи вузька спеціалізація?
5) Сприяння розвитку сільськогосподарського консультування і аграрного туризму – забезпечення консультування підприємствами самостійно.
Команда «Ембарго», учасниками якої були студенти спеціальності 075 «Маркетинг» (Семенда Дмитро 31-ма, Косєвич Денис 41-ма, Гасюк Володимир 21-ма), отримала завдання відстоювати позицію «проти» з дискусійної теми «Зняття мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення – введення вільного ринку землі».
Після жеребкування Семенда Дмитро сказав: «Питання, яке має висвітлювати команда, є найбільш актуальним, враховуючи сьогоднішні реалії українського суспільства. Особливо приємним є те, що доведеться відстоювати ту позицію, яку ми підтримуємо. Моя сім'я є власниками земельних паїв, тому дослідити дане питання і аргументувати позицію «проти» буде не тільки цікаво, а й корисно».
Перемогу в аграрних дебатах одержала команда «Ембарго».
До фінального туру журі обрало Семенду Дмитра, на що він сказав: «Дуже сподобалось брати участь в таких заходах. Також хотілося б, щоб вони проводились частіше, оскільки студенти можуть вдосконалювати власні ораторські здібності».
Гасюк Володимир підтримав Семенду Дмитра про користь таких заходів: «Цікаво було брати участь в дебатах. Цей захід дав змогу прийняти участь в командній роботі, повчитися давати аргументовані відповіді на питання, попрактикуватися публічно виступати».
Косєвич Денис відмітив високий рівень підготовки супротивників, з якими їм довелось змагатись. Окрім того, Денис подякував вболівальникам за активну підтримку та виявив бажання в подальшому брати участь в таких заходах.
Кафедра маркетингу вітає команду «Ембарго» з перемогою в ІІ турі «Аграрно-політичних дебатах» і бажає подальших успіхів.
Валентина Лементовська,
к.е.н., доцент кафедри маркетингу, куратор 11-ма