Участь студентів кафедри маркетингу у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади
Вітаємо студентів кафедри маркетингу – учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з спеціальності «Маркетинг», яка проводилась 4-5-квітня в Одеському національному політехнічному університеті.
Переможців визначали на основі виконання тестових та розрахункових завдань за тематичними напрямами: «Маркетинг», «Поведінка споживача», «Маркетингові дослідження», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингове цінова політика», «Маркетингові комунікації», «Маркетингова політика розподілу».
Оцінювання конкурсних робіт учасників здійснювало професійне журі під головуванням завідувача кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, д.е.н., професора Окландера Михайла Анатолійовича.
В секції «Бакалаври» змагалися понад 70 учасників з провідних закладів вищої освіти України. Уманський національний університету садівництва представили Семенда Дмитро (41-ма), Гончарук Віталій (41-ма) та Колонтай Олександр (31-ма), які продемонстрували високий рівень знань, які гідно презентували рідний Університет та посіли відповідно 7-е, 8-е та 19-е місця.
Колектив кафедри пишається досягненнями студентів-маркетологів і бажає їм нових здобутків!!!
Оксана Пенькова, д.е.н., завідувач кафедри маркетингу